طراحی سایت با هوش مصنوعی

طراحی سایت با هوش مصنوعی

شاید برخی بر این باورند که هوش مصنوعی تنها در شبکه‌های اجتماعی و ادیت برخی از تصاویر و کلیپ‌ها کاربرد دارد. اما امروزه از این تکنولوژی پیشرفته به منظور نوشتن کدهای برنامه نویسی، تولید محتوا، طراحی سایت و توسعه شبکه‌ها استفاده می‌شود. در واقع هوش مصنوعی هر روز در حال توسعه و افزودن امکانات جدید با هدف سرعت بخشیدن و سهل الوصول کردن کارها است. در این مقاله با بهترین ابزارهای طراحی سایت با هوش مصنوعی آشنا می‌شوید.

فواید استفاده از هوش مصنوعی در طراحی سایت

به دلیل افزایش کسب و کار اینترنتی در سال‌های اخیر و نیاز به تبلیغات گسترده، کاربران پیش از پیش نیاز به طراحی وبسایت اختصاصی دارند. از این رو هوش مصنوعی به کمک بشر آماده تا طراحی سایت با کیفیت بهتر و سرعت بالاتری انجام شود. طراحی سایت با هوش مصنوعی و ابزارهای منحصر به فردش کمک شایانی به افزایش درآمد فروشگاه‌ها و آنلاین شاپ‌های اینترنتی می‌کند. استفاده از هوش مصنوعی برای تمامی حوزه ها برای اشخاص حقیقی و حقوقی ضروری بوده و به آن‌ها در توسعه پیشبرد اهدافشان در خصوص تعامل بیشتر با مشتریان و ارزیابی میزان فروش کمک می‌کند.

انجام سئو سایت در مشهد با قیمت مناسب توسط تیم آگراد

معرفی بهترین ابزارهای طراحی سایت با هوش مصنوعی

طراحی سایت با هوش مصنوعی مانند تمام کارها ملزم به استفاده از ابزارهای خاص است. در این بخش شما را با ۴ ابزار برتر هوش مصنوعی برای راه اندازی سایت آشنا می‌کنیم.

  • DomainWheel:
اصلی ترین ابزار طراحی سایت با هوش مصنوعی DomainWheel است. این ابزار که به صورت کاملا رایگان برای ایجاد تولید دامنه بدون محدودیت در اختیار شما قرار می‌گیرد. تنها کافیست نام دامنه دلخواه خود را برای هوش مصنوعی ارسال نمایید. سپس هوش مصنوعی بهترین کلید واژه را به همراه پسوند org، net یا com برای شما پس از چند ثانیه ارسال می‌کند. در نظر داشته باشید در این ابزار امکان نمایش دامنه با پسوند ir وجود ندارد.
 
طراحی سایت با هوش مصنوعی(domainwheel)
 
  •  GitHub Copilot:

ابزاری کاربردی مناسب برای برنامه نویسان که با کمک ابزار OoenAL Codex دستورات نوشتاری شما را به کدهای برنامه نویسی تبدیل می‌کند. این کار با ارائه پیشنهادات از طریق هوش مصنوعی برای طراحی سایت به پایان می‌رسد. در واقع این ابزار که با بیشتر ویرایشگرها از جمله Neovim و visual studio سازگاری دارد به عنوان یک افزونه در دسترس شما قرار گرفته که می‌بایست آن را به صورت یکپارچه در درون ویرایشگر کد خود نصب کنید. طراحی سایت با هوش مصنوعی با استفاده از ابزار GitHub Coplit با دریافت فرمان‌های مشخص که به آن prompt گفته می‌شود نظرات شما را بررسی کرده و بعد کدهای مناسب با توجه به موضوع شما را می‌سازد.

 
طراحی سایت با هوش مصنوعی(githup)
 
  • ۱۰web:
سومین ابزار طراحی سایت با هوش مصنوعی ۱۰web است. با استفاده از این ابزار کاربران قادر هستند صفحه وب را به قالب آماده وردپرس تبدیل کنند. از طرفی می‌توان با ۱۰web طراحی سایت به صورت شخصی را نیز انجام داد. برای این کار کافیست پس از انتخاب صفحه طراحی دلخواه، آدرس URL آن صفحه را کپی و در قسمت ۱۰Web Al Builder کپی کنید. در واقع این ابزار می‌تواند طراحی سایت صفحه مورد نظرتان را به راحتی برای شما طراحی و در قالب یک فایل فشرده شده در اختیار شما قرار دهد.
 
طراحی سایت با هوش مصنوعی(10web)
 
  • Screpy:
وظیفه اصلی این ابزار بررسی وبسایت ساخته شده از نظر فنی است. ابزار Screpy قادر به ارائه سرویس‌های Syntax و Uptime می‌باشد. سرویس Synax مربوط به نگارش دستورات برنامه نویسی است. ولی سرویس Uptime اندازه گیری زمان در دسترس بودن یا در دسترس نبودن وبسایت را بر عهده دارد. 
 
طراحی سایت با هوش مصنوعی(screpy)

هوش مصنوعی ابزاری کاربردی برای طراحی سایت به منظور تبلیغات بهتر، افزایش درآمد و سود بیشتر توسط ابزارهای خاص مانند DomainWheel، Gitahub copliot، ۱۰web، screpy است.

طراحی سایت با هوش مصنوعی المنتور وردپرس

المنتور یکی از محبوب ترین افزونه‌های وردپرس به منظور طراحی سایت با هوش مصنوعی است. این کار بدون نیاز به کدنویسی و بسیار ساده انجام می‌شود. AL برای افرادی که تجربه کدنویسی ندارند بسیار مناسب است. این افزونه امکان ساخت صفحات وبسایت را بوسیله رها کردن و کشیدن ماژول‌ها و توسط رابط کاربری بصری فراهم می‌سازد. در واقع افزونه المنتور سبب طراحی وبسایت با سرعت بیشتر و پیچیدگی کمتر بدون نیاز به مهارت خاص می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از المنتور متن‌های جذاب و خلاقانه ایجاد کنید. این کار به راحتی با کلیک روی گزینه Write with Al قابل انجام است.
طراحی سایت با هوش مصنوعی(المنتور)

برای آشنایی با هوش مصنوعی با پایتون اینجا کلیک نمایید.

معرفی دستیارهای هوش مصنوعی برنامه نویسی

از جمله ابزارهای کمکی برای طراحی سایت با هوش مصنوعی می‌توان به charGPT، BLACBOX، FRONNTY و CodeWP اشاره کرد.
  • chatGPT:
این ابزار به عنوان ابزاری همه کاره شناخته شده است. از مزایای استفاده از این ابزار بالا بردن سرعت کدنویسی است. ایجاد کد با زبان‌های مختلف و اصلاح آن در طراحی سایت با هوش مصنوعی به عهده chatGPT است. کار کردن با این ابزار با طراحی کلاس با ورودی و خروجی مشخص آغاز می‌شود. شما باید پس از ورود به محیط VS code در قسمت Extensions عبارت GPT را وارد کنید. پس از نصب افزونه برای فعال کردن آن باید کد APL طراحی شده را وارد افزونه نمایید. با فعال کردن افزونه مورد نظر شما می‌توانید کدهای انتخابی را اصلاح و تایید نمایید. همچنین شما با استفاده از افزونه chatGPT می‌توانید کلاس‌های مد نظر خود را ایجاد و آن‌ها را به هم یکدیگر متصل کنید.
 
طراحی سایت با هوش مصنوعی(chatgpt)
 
  • Codewb:
شناسایی مشکلات کدهای ایجاد شده در وردپرس و امکان تغییر آن در لحظه وظیفه اصلی افزونه CodeWp است. برای این کار با تعریف کد خود در این افزونه به صورت قطعه به قطعه، به راحتی ایرادات کد مورد نظر شناسایی و رفع می‌گردد.
 
طراحی سایت با هوش مصنوعی(codeweb)
 
 
  • fronty:
فتوشاپ طراحی سایت و تبدیل آن به کدهای HTML و یا CSS از طریق ابزار fronty امکانپذیر است. برای این کار طرح خود را در این افزونه آپلود کرده و بعد طرح مورد نظر را در قالبی که سفارش دادید دریافت کنید. لازم به ذکر است فتوشاپ در این ابزار به صورت کامل انجام نشده و نیاز به اصلاح از طریق اضافه کردن فریم ورک و یا کدهای Javascript دارد.
 
طراحی سایت با هوش مصنوعی(fronty)
 
 
 
  • BlackBOX:
ابزاری تخصصی برای کدنویسی با سرعت بسیار بالا. بهتر است بدانید که می‌توان کدنویسی در این افزونه را با زبان‌های مختلف انجام داد. از طرفی به دلیل آشنایی BlackBOX با فریم ورک‌ها و پایگاه داده‌ها، امکان ایجاد کد و بسته به صورت حرفه ای وجود دارد. همچنین کاربر با درخواست از این دستیار می‌تواند بر اساس ورودی و خروجی خود، زبان یا کلاس دلخواه خود را بنویسد.
طراحی سایت با هوش مصنوعی(blackbox)

ابزارهای UI و UX طراحی سایت با هوش مصنوعی

دو عبارت رایج در طراحی سایت با هوش مصنوعی که هر یک دارای مفاهیم جداگانه ای هستند.
  • ul: طراحی بخشی از اپلیکیشن یا وبسایت و یا گرافیک نرم افزار که برای کاربر قابل مشاهده می‌باشد معنی واژه ul است. این کلمه مخفف عبارت User Interface Design به معنی طراحی رابط کاربری است. در واقع ul بیشتر جنبه بصری دارد. ظاهر منو، هماهنگی بین رنگ دکمه‌های اصلی یا دکمه‌های جستجوی وبسایت و طراحی باکس‌های تبلیغاتی مثال‌های بارزی از ul می‌باشند
طراحی سایت با هوش مصنوعی(ul)

 

  • Ux: این واژه نیز مخفف عبارت User Experience Design به معنی طراحی تجربه کاربری است. در دسترس بودن وبسایت با طراحی منحصر به فرد و کار کردن راحت با آن مصداق بارز واژه ux است. همچنین طراحی سایتی که کاربر محور باشد و سبب ترغیب کاربر به صفحه مورد نظر بشود نیز در این گروه قرار دارد. محل قرار گیری باکس جستجو و بنرهای تبلیغاتی در وبسایت و گزینه‌های داخل منو مثال‌هایی در این زمینه است.
طراحی سایت با هوش مصنوعی(ux)

طراحی سایت با هوش مصنوعی توسط ابزارهای کمکی مانند chatGPT، Codrwb، fronty و blackBOX سرعت بیشتری پیدا کرده و کیفیت بالاتری پیدا می‌کند. ابزارهای ul و ux نیز دو ابزار مطرح در این خصوص بوده که بیشتر جنبه دیداری و کاربر محور دارد.

جمع بندی

همانطور که گفته شد طراحی سایت با هوش مصنوعی سبب افزایش بهره وری و سرعت رشد درآمد می‌شود. تیم آگراد با استفاده از کارشناسان دوره دیده این کار را در مدت زمان کوتاه و منطبق با سلیقه شما انجام می‌دهد. به روز رسانی وبسایت، رفع ایراد و اضافه کردن موارد کاربردی از جمله وظایف این تیم حرفه ای در خصوص انجام طراحی سایت در مشهد است. همچنین این تیم با پشتیبانی قوی از سایت شما، امنیت وبسایت را برای شما به ارمغان می‌آورد.
 
تلفن تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر:
آدرس تیم آگراد؟

مشهد، بین معلم ۴۳ و ۴۵ پلاک ۶۴۱

شما میتوانید فرم مشاوره رایگان آگراد را پر کنید یا از طریق شماره زیر با همکاران ما به طور مستقیم در ارتباط باشید

۰۵۱۳۸۹۲۷۶۶۵

  • طراحی کاملا اختصاصی
  • آپدیت دائمی سایت و قابلیت توسعه در آینده
  • طراحی واکنشگرا و استاندارد موتورهای جستجوی گوگل
  • پشتیبانی دائمی سایت
  • سرعت فوق العاده و هاست قوی خارجی
  • آموزش اختصاصی پنل مدیریت و سئوی سایت شما
  • بیش از ۱۰ سال تجربه موفق در زمینه طراحی سایت
  • بالاترین میزان رضایتمندی
  • بازگشت تمام وجه شما در صورت عدم رضایت
  • امنیت وبسایت شما
  • چند زبانه بودن و پل فروش جهانی سایت شما
امتیاز دهید
اشتراک گذاری :