طراحی سایت گردشگری

سایت من دوستار گردشگر داخلی و خارجی

اینترنت بستر مورد استفاده همه گردشگران است، اگر شما اقامتگاه گردشگری دارید یا در زمینه گردشگری و جذب توریست فعالیت می کنید حتما به سایت نیاز دارید.

گردشگران دائم در حال جستجوی مکان های ناب توریستی می گردند، این موضوع می تواند به بهره وری و درآمد شما با داشتن یک سایت حرفه ای کمک زیادی نماید.

خلاصه مسیر موفقیت در حوزه گردشگری

  • راه اندازی یک سایت حرفه ای و زیبا در زمینه گردشگری
  • محتوای مناسب در زمینه گردشگری
  • کسب رتبه های بالای گوگل
  • افزایش تماس مشتری
  • رشد توریست و افزایش درآمد

 

ما در کنار طراحی یک سایت گردشگری، تا انتهای مسیر موفقیت در کنار شما خواهیم بود.

 

چندی از امکانات و ویژگی های یک سایت حرفه ای گردشگری

 

طراحی زیبا و حرفه ای

صفحه اول سایت نخستین جایی هست که کاربر وارد آن می شود و زیبایی و جذابیت آن از اهمیت زیادی برخوردار است، به همین منظور باید از بهترین طراحی و رنگ بندی برخوردار باشد تا حس خوب را القا نماید.

ما محیط صفحه اول را طوری طراحی می کنیم تا مخاطب از دیدن آن نهایت لذت را ببرد. این صفحه می تواند نقطه قوتی در سایت گردشگری باشد و باعث شود افراد از صفحات دیگر سایت نیز بازدید کنند.  

 

معرفی مکان های گردشگری

قسمت معرفی یک جاذبه توریستی اهمیت زیادی دارد تا مخاطب را جذب کرده و ترغیب به یک سفر گردشگری نماید. تیم ما با استفاده از بهترین ترکیب رنگی و چیدمان حس خوب را به مخاطب منتقل می کند. تولید یک محتوای خوب نیازمند پنل مدیریت قوی است، ما تمام امکانات را برای تولید محتوای مناسب برای شما عزیزان تدارک دیدیم تا در نهایت سادگی بهترین را تولید کنید.

 

رزرواسیون

امکان رزرو تور گردشگری، هتل یا اقامتگاه بوم گردی به نحوی طراحی شده است تا کاربر بتواند بدون پیچیدگی رزرو خود را انجام دهد و مدیر سایت به آسانی می تواند طبق زمانبندی و تاریخ قسمت رزرو تعریف کند.

 

 

سئو فرندلی

سئو به معنی رتبه بندی گوگل روی یکسری عبارت می باشد، تمام اصول سئو گوگل در سایت گردشگری شما رعایت می شود و این موضوع باعث خواهد شد تا سایت شما با داشتن محتوای خوب در سریعترین زمان رتبه بگیرد.

 

فرم های ثبت نام

فرم ها قسمتی است تا شما بتوانید تور داخلی و خارجی را پیش ثبت نام کنید. پنل مدیریت به نحوی طراحی شده تا مدیر سایت بدون محدودیت بتواند هر فرمی با هر شکل و شمایلی داشته باشد و در قسمت های مختلف سایت از آن استفاده کند.

 

افزایش خدمات

شما با استفاده از سایت می توانید اکثر کارهای خود را غیر حضوری کنید، این موضوع علاوه بر رضایت کاربران ،کیفیت خدمات شما را افزایش خواهد داد.

 
افزایش خدمات، پرسنل کمتر، در آمد بیشتر
 
 
 
 

برند سازی

داشتن یک سایت خوب گردشگری دائم به اعتبار برند شما می افزاید و این موضوع باعث می شود افراد بجای جستجوی یک موضوع خاص ، برند شما را جستجو کنند. افزایش اعتبار برند باعث رشد مشتریان و در نتیجه بالا رفتن درآمد خواهد شد.

 

امکان به روز رسانی

قالب سایتی که قابلیت به روز شدن نداشته باشد قدیمی شده و از صحنه رقابت حذف خواهد شد.

آگراد این مشکل را مرتفع کرده به طوریکه تمامی سایت های طراحی شده در تیم ما قابلیت به روز رسانی دائمی را خواهند داشت و دغدغه کارفرما از قدیمی شدن سایت برطرف خواهد شد.

 

ما در گروه طراحان آگراد در تلاشیم تا یک سایت با امکانات کامل گردشگری را برای شما عزیزان طراحی کنیم، این اطمینان را می دهیم تا طراحی ما حس زیبایی و اعتبار را به کاربران القا کند.

امتیاز دهید
اشتراک گذاری :