طراحی سایت پزشکی

با سایت پزشکی خوب، بهترین در تخصص خودت باش.

با پیشرفت تکنولوژی، هر پزشک و متخصص ای می تواند به راحتی خودش را در بستر اینترنت معرفی کند.

شما می توانید با طراحی یک سایت پزشکی زیبا، خدمات و رزومه خودتون رو به راحتی در اختیار افراد قرار داده و با سیستم نوبت دهی اختصاصی نظمی را به مطب خود بدهید.

ویژگی های طراحی سایت پزشکی

 

طراحی طبق اصول روانشناسی بیمار

تیم اگراد با استفاده از اصول روانشناسی بیمار، طراحی و چیدمان اختصاصی وبسایت را انجام می دهد، این طراحی ضمن زیبایی در سایت، به مخاطب حس خوبی را القا کرده و باعث وفادار کردن او خواهد شد.

 

رزرو آنلاین نوبت

امکان رزرو نوبت به صورت کاملا سفارشی برای هر پزشک طراحی می شود، تا بیماران بتوانند در کمترین زمان ممکن حق ویزیت را پرداخت کرده و وقت خود را رزرو نمایند.

همچنین پزشک در پنل مدیریت خود می تواند زمان بندی مورد نظر خود را برای نوبت دهی بیماران به راحتی ارائه دهد.

 

نمایش رزومه

پزشک میتواند با توجه به سلایق خویش رزومه خود را به کاربر نمایش دهد.

ارائه سوابق، گذاشتن هر نوع تصویر و ویدیو، دادن انیمیشن به تمام المان ها و محتوا گذاری بدون محدودیت بخشی از امکانات ارائه شده در سایت پزشکی می باشد.

 

قسمت خبر و مقالات

در سایت های طراحی شده توسط تیم ما، قسمت مجزایی برای درج تازه های پزشکی و اخبار جدید در زمینه تخصصی هر پزشک وجود دارد که مدیر سایت به راحتی می تواند این مقالات را در آن درج نماید. لازم به ذکر است که تولید این مقالات تاثیر زیادی در رتبه بندی گوگل سایت شما خواهد داشت.

 

مدیریت پرونده های بیماران

زمانی که شما یک سایت پزشکی خوب داشته باشید می توانید مشخصات و پرونده پزشکی بیماران خود را در آن فایل بندی و ذخیره نمایید.

با مدیریت پرونده های بیماران شما از هر جای دنیا به آن دسترسی داشته و دیگران نگران از بین رفتن آنها نیستید.

 

بهینه شده موتور های جستجو

در پنل مدیریت وردپرس با استفاده از یک سری افزونه ها می توان سایت رو برای گوگل و سایر موتور های جستجو بهینه کرد که این امر باعث میشود در صورت تولید محتوای مناسب شما در کمترین زمان در رتبه های بالای گوگل دیده شوید.

 

طراحی اختصاصی

طراحی با توجه به سلیقه پزشک و تلفیق تجربه تیم ما صورت می گیرد، ما در سایت های پزشکی تمام المان ها و قسمت های سایت رو با توجه به پسند کاربر سفارشی سازی می کنیم.

سایت طراحی شده داینامیک بوده و تمام قسمت های آن در آینده قابل تغییر خواهد بود.

 

ما در گروه طراحان آگراد در تلاشیم تا بهترین طراحی را به برای شما عزیزان در زمینه پزشکی ارائه دهیم.

امتیاز دهید
اشتراک گذاری :