طراحی سایت سالن زیبایی

کار خاص، زیبایی خاص


با پیشرفت روز افزون دنیای دیجیتال وقتی بخواهیم از خدماتی استفاده کنیم آن را مقایسه کرده و بهترین را انتخاب می کنیم.
سالن های زیبایی میتوانند با داشتن سایتی زیبا، نمونه کارهای خود نمایش دهند تا علاقه مندانی که در مرحله تحقیق هستند را به مشتریان دائمی خود تبدیل کنند.

ویژگی های طراحی سایت سالن زیبایی

 

طراحی گرافیکی زیبا

وقتی همه برای زیبایی به شما مراجعه می کنند پس انتظار یک سایت زیبا هم خواهند داشت. تیم ما نگاه ویژه ای به طراحی سالن های زیبایی داشته و با بهره گیری از طراحان حرفه ای، بهترین چیدمان و رنگ بندی را در سایت شما به ارمغان خواهد آورد.

وقتی کاربران مخصوصا نو عروس ها به دنبال خدمات آرایشی هستند سایت ها را با هم مقایسه کرده و بهترین را انتخاب می کند در نتیجه طراحی خاص میتواند در ناخودآگاه افراد تاثیر گذاشته و منجر به انتخاب درست آنها شود.

 

امکان رزرو نوبت

افراد برای دریافت خدمات آرایشی می توانند به راحتی رزرو نوبت انجام دهند، بعد از انجام رزرو بلافاصله پیامکی برای مدیر سایت ارسال می شود و به راحتی میتواند اطلاعات شخص رزرو کننده را مشاهده نماید. همچنین اطلاعات تمامی افراد در صورت تمایل مدیر در پنل سایت درج خواهد شد.

 

پکیج های عروس

صفحه ویژه ای برای عروس ها در نظر گرفته شده تا بتوانند انواع پکیج ها و قیمت ها را مقایسه کرده و بهترین انتخاب را داشته باشند.

در این صفحه گفتگوی دوستانه عروس های قبلی و رضایت آنها درج می شود و این عمل می تواند اعتماد مراجعه کنندگان جدید جلب کند.

 

نظرات

نظرات یکی از مهمترین قسمت های سایت می باشد، در این بخش نظرات مشتری ها با توجه به صلاحدید مدیر سایت درج شده و در صورت سوال، به آنها در اسرع وقت پاسخی مناسب داده خواهد شد. نظرات اهمیت ویژه ای در جذب مشتریان جدید دارد و این فضا در سایت شما به بهترین شکل پیاده سازی می شود.

 

نکات و مقالات آموزشی

این قسمت به سئو (رتبه بندی گوگل) کمک شایانی می کند، شما می توانید در زمینه کاری خود مقالات و نکات آموزشی در انواع متن، عکس و ویدیو را بارگذاری نمایید تا ضمن بالارفتن بازدید سایت، باعث افزایش مشتریان حضوری شما شود.

 

فروش محصول

در کنار خدمات با کیفیت آرایشی شما می توانید محصولات مراقب از پوست، مو و زیبایی را هم به فروش برسانید، در سایت آرایشی قسمتی وجود دارد تا کاتالوگ و توضیحات دقیق تر از این محصولات را بتوانید بارگذاری کنید، همچنین پایین هر محصول امکان درج نظر و امتیاز دهی وجود خواهد داشت.

 

چت آنلاین

چت آنلاین به گونه ای طراحی شده است تا کاربران بتوانند به راحتی با مدیر سایت گفتگو کنند و مدیر سایت به آسانی از طریق موبایل خود در سریعترین زمان پاسخگوی آنها باشد، این عمل باعث تعامل بیشتر کاربران و رشد مشتریان خواهد شد.

 

طراحی اختصاصی

طراحی با توجه به سلیقه کارفرما و تلفیق تجربه تیم ما صورت می گیرد، ما در سایت سالن های زیبایی تمام المان ها و قسمت های سایت رو با توجه به پسند کارفرما سفارشی سازی می کنیم.

لازم به ذکر است که تمامی قسمت های سایت طراحی شده در آینده قابل تغییر خواهند بود.

 

گروه طراحان آگراد

ما در گروه طراحان آگراد در تلاشیم تا سایتی زیبا و حرفه ای برای شما طراحی نماییم .

سایت های طراحی شده در گروه ما از مد نخواهند افتاد چون داینامیک بوده و امکان بروزرسانی در آنها وجود دارد.

امتیاز دهید
اشتراک گذاری :