طراحی سایت خبری

قالبی زیبا، محتوایی مناسب، بازخورد عالی

پیشرفت ارتباطات باعث شده افراد در زمینه های مورد علاقه به دنبال خبرهای تازه باشند.
خبرها معمولا از طریق سایت ها دنبال می شوند، به همین علت طراحی یک سایت خبری جذاب اهمیت ویژه ای دارد.

سایت خبری خوب

در کنار تولید محتوا مناسب، امکانات یک سایت خبری اهمیت ویژه ای دارد، از این رو تیم آگراد با نگاه کارشناسانه و تجربه چندین ساله، بهترین کیفیت را در حوزه کاری خودتان به ارمغان خواهد آورد.

 

طراحی اصولی یکی از رمزهای موفقیت

کاربر هنگام ورود کجا را ببیند؟ کاربر وارد کدام لینک شود؟ چه المان با چه رنگ بندی هایی نظر کاربر را بیشتر به خود جلب می کند؟ کاربر از چه چیزهایی خسته می شود؟ چه خبرهایی برای کاربر جذاب است؟

این سوالات تنها بخشی از سوالاتی است که تیم تخصصی ما برای هر سایت خبری با توجه به زمینه کاری سایت به آنها پاسخ می دهد.

 

امکانات و ویژگی های یک سایت خبری

 

طراحی اختصاصی

هر زمینه کاری نیازمند طراحی متفاوت است، تیم ما قبل از طراحی، پسند کاربران اون سایت را مورد بررسی قرار داده و از بهترین رنگ بندی و چیدمان استفاده میکند. چیدمان اهمیت زیادی دارد و کاربر باید در کمترین زمان به اون خبری که میخواهد دسترسی داشته باشد.

 

سئو فرندلی

ساختار قالب و برنامه نویسی سایت طوری انجام می شود که برای موتورهای جستجو محبوب باشد. همچنین هنگام بارگذاری محتوا، تمامی المان ها بهینه شده و سپس در سایت قرار می گیرند.

 

امنیت بالا

امنیت در سایت های خبری به دلیل پر محتوا بودن اهمیت زیادی دارد، تیم آگراد با توجه به این موضوع در پنل مدیریت سایت تمام پروتکل های امنیتی را رعایت میکند، همچنین پنل ورود سایت دو مرحله بوده و از استانداردهای گوگل در این زمینه پیروی کرده است.

 

 سرعت بالا

سرعت بارگذاری صفحات در سایت های خبری بالا است، چون مخاطب میخواهد هرچه سریعتر خبر مورد نظر خود را مطالعه کند و در صورت کندی به سایت دیگری می رود، با توجه به این موضوع، نگاه ویژه ای به استاندارد های افزایش سرعت در سایت های خبری نسبت به دیگر سایت ها شده است.

 

امکان تبلیغ

زمانی که سایت به بازدید مناسب می رسد شما میتوانید در قسمت های مختلف تبلیغات کرده و درآمد مناسبی کسب کنید. از اینرو در پنل مدیریت این ویژگی وجود دارد تا بتوانید مکان های تبلیغاتی را با توجه به سلیقه خود جانمایی کنید.

 

تعریف گروه های خبری

شما می توانید گروه های خبری خود را به تعداد دلخواه در پنل مدیریت ایجاد کنید، ما محدودیتی در ایجاد این گروه ها نداریم و ایجاد آن بسیار راحت و کاربردی است.

 

مدیریت چند سطحی

این امکان وجود دارد تا مدیر سایت کاربر جدید با سطح دسترسی محدود تعریف نماید، و سایت میتواند کاربرانی به عنوان اعضا، خبرنگار و مدیر داشته باشد.

 

امکان آمارگیری

آمار بازدید خبرها برای مدیر سایت بسیار اهمیت دارد، او می تواند بفهمد کاربران از چه نوع خبرهایی بیشتر استقبال می کنند. پنل سایت های خبری دارای امکان ویژه آمارگیری بوده و براساس بازه زمانی گزارش می دهد.

 

ارسال خودکار خبر

مدیر سایت میتواند انتشار خبر مورد نظر را بر اساس تاریخ و زمان مشخص کند تا در موعد مقرر خبر به صورت خودکار منتشر گردد. همچنین زمان نمایش آن قابل تنظیم خواهد بود.

 

امکان دریافت خبر از کاربران سایت

در پنل مدیریت قسمت ویژه ای وجود دارد تا کاربران بتوانند خبر متنی، تصویری خود را آپلود کنند تا در صورت موافقت مدیر سایت انتشار پیدا نماید.

 

فیلتر خبرها

مدیر سایت میتواند خبر پر بازدید، پر بحث و ویژه را فیلتر کند تا در قسمتی که در صفحه اصلی تعبیه شده نمایش دهد.

امتیاز دهید
اشتراک گذاری :