طراحی سایت حقوقی

وکیل قوی، سایت قوی


گسترش فضای اینترنت باعث شده کاربر زمانی که به یک مشکل حقوقی بر میخورد آن را در اینترنت جستجو کرده و به دنبال بهترین وکیل باشد.

امکانات و ویژگی های یک سایت حقوقی حرفه ای

 

طراحی اختصاصی

طراحی المان ها، رنگ بندی و چیدمان در سایت های حقوقی از اهمیت زیادی برخوردار است، کاربر زمانی که وارد سایت حقوقی می شود نباید فضای آن خسته کننده باشد. و باید در سریع ترین زمان به مطلب مورد نظر خود برسد.

تیم طراحان آگراد به این موضوع توجه خاص داشته و طراحی ها را با توجه به نوع مشتریان هر صنف کاری انجام می دهد. هدف ما بازخورد هر چه بهتر سایت شماست.

 

مشاوره آنلاین

مشاوره آنلاین در سایت های حقوقی مکمل جذب مشتری خواهد بود، شما به مراجعین سایت مشاوره اولیه داده و او را آماده تبدیل شدن به یک مشتری می کنید، در مشاوره آنلاین فرد ترغیب می شود که آیا پرونده خود را به شما بدهد یا خیر.

 

دپارتمان ها

فضایی طراحی شده که مدیر سایت به راحتی بتواند برای هر دپارتمان صفحه ای جداگانه داشته و طبق ایده و نظر خود آن را محتوا گذاری نماید. پنل مدیریت سایت کامل بوده و میتوان هر طرحی با شکل و شمایل مختلف را در صفحه داشت.

 

رزومه وکلا

امکانات کاملی برای طراحی صفحه رزومه وکلا ایجاد شده که براحتی بتوانند صفحه مورد نظر خود را با توجه به سلایق شخصی خود سفارشی سازی نمایند.

 

سئو فرندلی

استانداردهای زیادی وجود دارد که یک سایت از نظر گوگل محبوب شناخته می شود، تیم ما تمام این اصول رو طبق آخرین استانداردهای گوگل روی سایت انجام می دهد تا سایت بتواند با توجه به محتوای تخصصی در گوگل بالاترین رتبه را کسب کند.

 

امنیت

به روز بودن پروتکل های امنیتی سایت نکته ای هست که می تواند بیشترین آسودگی خاطر را به مدیر سایت بدهد. همچنین امکان ورود دو مرحله ای گوگل نیز در پنل مدیریت سایت وجود دارد که باعث میشود هیچ شخصی به غیر مدیر سایت نتواند وارد پنل مدیریت شود.

 

فرم سفارش های اختصاصی

ما در پنل مدیریت تمام سایت های حقوقی امکانی را اضافه کردیم تا مدیر سایت به راحتی بتواند هر نوع فرمی را ایجاد نماید.

 

تیم ما در گروه طراحان آگراد در تلاش است تا یک سایت با امکانات کامل حقوقی را برای شما عزیزان طراحی کند، همچنین به روز رسانی دائمی یک ویژگی مهم در سایت های طراحی شده توسط تیم ماست که باعث می شود سایت شما به هیچ عنوان قدیمی نشود.

امتیاز دهید
اشتراک گذاری :