15% تخفیف طراحی سایت

طراحی سایت شرکتی

سایت شرکتی چیست؟

امروزه به دلیل گسترش روز افزون فروش ایترنتی و  توسعه استفاده از فضای مجازی نیاز به طراحی سایت شرکتی بیش از قبل احساس می‌شود. در واقع با طراحی سایت شرکتی، محصولات این شرکت دیده شده و در معرض عموم قرار می‌گیرد. این کار علاوه بر رقابت سالم با رقبا سبب تبلیغات غیر مستقیم، فروش بیشتر می‌شود.

به عبارتی سایت شرکتی نوعی بیلبورد تبلیغاتی شرکت محسوب می‌شود. این کار با جذب بیشتر مشتری در افزایش سود شرکت نیز تاثیر مستقیم دارد. در ادامه با سایر مزایای طراحی سایت شرکتی آشنا می‌شوید.

تعریف سایت شرکتی

نوعی وبسایت مختص شرکت که در برگیرنده محصولات و خدمات شرکت مربوطه است. سایت شرکتی به نوعی پل ارتباطی بین شما و مشتریان است. در این سایت اطلاعات کامل شرکت، ساعات پاسخگویی، معرفی تمامی محصولات یا خدمات، نحوه سفارش، پیگیری محصول، گارانتی محصولات و خدمات، راه‌های ارتباطی در شبکه‌های مجازی و سایر خدمات ذکر شده است. 

طراحی سایت شرکتی با امکان استفاده آسان و به روز رسانی سریع باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما برای جلب مشتری و تبلیغات گسترده می‌شود. با ثبت سایت شرکتی و امکان فروش اینترنتی، فروش محصولات و یا خدمات شما محدود به یک محدوده جغرافیایی نشده و همه شهرهای ایران را شامل می‌شود.

راه اندازی سایت شرکتی می‌تواند سبب اعتماد شما بین مشتریان شده و شما را یک پله از سایر رقبا بالاتر ببرد. ار طرفی استفاده از سایت شرکتی باعث می‌شود مدیران شرکت به راحتی میزان تقاضا، میزان سود و سایر موارد را ارزیابی کنند. از آنجایی که ظاهر، چیدمان، محتوا و امکانات سایت شرکتی به منظور جذب مشتری بسیار حائز اهمیت است توصیه می‌شود طراحی سایت شرکتی خود را به تیم‌های طراحی حرفه ای بسپارید.

دلیل طراحی سایت شرکتی

چرا نیاز به سایت شرکتی در مشهد است؟

مشهد به عنوان یکی از بزرگترین شهرهای ایران دارای شرکت‌های مختلفی در زمینه خدمات، تعمیرات و فروش انواع محصولات است. بنابراین رقابت بسیار گسترده بوده و باید بتوان با طراحی سایت شرکتی با محتوای مناسب و ظاهر قابل قبول نظر مشتریان را به سمت کشاند. طراحی سایت در مشهد باید توسط تیم حرفه ای مانند آگراد با سابقه ۱۰ ساله انجام شود تا بتوان با طراحی منحصر به فرد، فروش خود را به حداکثر رساند.

تماس با ما

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید

مزایای طراحی سایت شرکتی در شهر مشهد

از جمله مهمترین مزایای طراحی سایت شرکتی در مشهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تبلیغات دائمی برای شرکت
  2. بازاریابی آنلاین بدون نیاز به نیروی انسانی
  3. جذب مشتریان همیشگی
  4. ارتباط سریعتر و پاسخگویی راحت تر به مشتری
  5. کسب اعتبار
  6. صرفه جویی در وقت و هزینه
  7. پیشی گرفتن از رقبا
  8. افزایش درآمد
  9. سرعت بیشتر در ارائه خدمات
  10. بهره مندی از ایده‌های جدید در زمینه کاری 
  11. امکان تغییر و اصلاح مطالب سایت در کمترین زمان
  12. ایجاد امنیت وبسایت
  13. پشیبانی قوی
  14. قابلیت توسعه یافتن در آینده
  15. مشاهده تمام نمونه کارها برای مشتری
  16. امکان باز شدن وبسایت در موبایل(واکنش گرا بودن)
مراحل کلی طراحی سایت شرکتی

مراحل طراحی وبسایت شرکتی

به‌طورکلی طراحی سایت شرکتی در مشهد توسط تیم آگراد به شرح زیر است:

  • مشاوره اولیه و نیاز سنجی مشتری: نیازهای مشتری با توجه به نوع کسب و کار او مورد ارزیابی قرار گرفته و در نهایت با توجه به پیشنهادات او و مشاورین حرفه ای تیم آگراد بهترین و کاربردی ترین امکانات برای سایت شرکتی در نظر گرفته می‌شود.
  • طراحی اولیه: طراحی اولیه با توجه به نوع محصول یا خدمات، سن و نوع مخاطب، نوع نیاز کاربر و روانشناسی رنگ صورت گرفته و برای بازبینی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. روانشناسی رنگ در طراحی سایت مقوله ای جذاب بوده که در این صفحه به شرح کامل جزئیات آن پرداخته ایم.
  • رفع نواقص احتمالی: در این مرحله برخی از نواقص احتمالی رفع شده و قسمت‌هایی که مورد پسند کارفرما نیست با نظر و سلیقه او تغییر می‌کند.
  • آموزش و تحویل نهایی: پنل مدیریت سایت و آموزش کار با آن به مشتری ارائه می‌شود تا بتواند براحتی سایت خود را مدیریت کند.
  • پشتیبانی فنی: پس از اتمام طراحی سایت شرکتی، تیم آگراد به صورت مستمر روزی امنیت، سرعت و کارایی این سایت را تامین کرده و در صورت هرگونه مشخص پاسخگوی شما عزیزان به صورت شبانه روزی است.
 
طراحی سایت شرکتی(سئو سایت)

سئو سایت شرکتی

 

برای آشنایی با مراحل سئو کردن سایت مقاله سئو سایت مشهد را مطالعه نمایید.

قالب سایت شرکتی

وردپرس یکی از بهترین قالب برای طراحی سایت شرکتی است. کار کردن با این قالب بسیار آسان بوده و نیاز به دانش برنامه نویسی ندارد. قالب وردپرس دارای صفحات متعدد برای پرداختن به انواع نیازهای شرکت در زمینه کسب و کار است.
 
در این قالب کاربر پس از وارد کردن اطلاعات مخصوص شرکت از جمله آدرس، شماره تماس، ایمیل، راه‌های ارتباطی در شبکه‌های مجازی می‌تواند اطلاعات محصولات و خدمات خود را در قالب محتوای جذاب نوشته و در معرض عموم قرار دهد. 
 
قرار دادن نمونه کارها در صفحه ای جداگانه و اختصاص دادن صفحه ای مجزا به معرفی شرکت و درباره شرکت نیز در قالب وردپرس انجام می‌شود. قالب سایت شرکتی وردپرس می‌تواند به صورت تک صفحه ای، چند صفحه ای و یا پارالاکس باشد. لازم به ذکر است امکان اضافه کردن صفحات جدید نیز در این قالب وجود دارد.

به منظور آشنایی با دسته بندی در وردپرس و نحوه مدیریت آن‌ها این مقاله را مطالعه نمایید.

هدف از طراحی وبسایت شرکتی حرفه ای

یک وب سایت حرفه ای علاوه بر داشتن ویژگی‌های یک سایت شرکتی، طراحی منحصر به فردی را ارائه داده که آن را نسبت به رقبا خاص تر و حرفه ای تر نشان می‌دهد. این ویژگی سبب افزایش مخاطب و رضایت بیشتر مشتریان می‌شود. برای طراحی سایت شرکتی در مشهد با تعرفه مناسب به تیم آگراد مراجعه نمایید.

راه اندازی سایت شرکتی علاوه بر رونق در کسب و کار سبب ایجاد تبلیغات گسترده و دائمی با هزینه کم می‌شود. در واقع طراحی سایت شرکتی نوعی رقابت سالم محسوب شده که سبب افزایش بهره وری و سود شرکت نیز می‌شود. شما می‌توانید برای با سپردن طراحی سایت خود به تیم آگراد از پشتیبانی دائمی، امکان به روز رسانی در آینده و کسب اعتبار در بین مشتریان برخوردار شوید.

نمونه‌های طراحی سایت حرفه ای شرکتی

  • یکی از شرکت‌های معماری، ساختمانی مارتین است که از تصاویر بزرگ و عکس‌های حرفه‌ای در سراسر وب سایت خود برای ظاهر بصری عالی استفاده می‌کند.
نمونه طراحی سایت شرکتی حرفه ای
 
  • PRCO یک آژانس روابط عمومی جهانی بوده که صفحه اصلی آن کمی غیر عادی به نظر می‌رسد. در بالای صفحه، تصاویر پس‌ زمینه تمام‌ صفحه را به همراه بیانیه‌ ای کوتاه در مورد کارهایی که PRCO انجام می‌دهد، مشاهده می‌کنید. این سایت به روشی بسیار منطقی ساختار بندی شده است. این امر باعث می‌شود تا به راحتی صفحه پیمایش کرده و آنچه را که به دنبال آن هستید پیدا کنید.
نمونه طراحی سایت شرکتی حرفه ای
  • اگر دیدن رنگ‌ها لذت می‌برید،  بی شک وب سایت و برند Oh را دوست خواهید داشت. این شرکت معماری، از طراحی زیبا با رنگ‌های زنده و عکس‌های فراوان استفاده کرده است. آن‌ها برای هر یک از پروژه‌های برجسته خود یک صفحه اختصاصی با توضیحات و چندین عکس دارند. همچنین منوی ناوبری که به خوبی و منطقی طراحی شده است، ویژگی دیگر این سایت شرکتی است.
نمونه طراحی سایت شرکتی حرفه ای
  • وبسایت آدام چرچ خدمات مدیریت املاک را ارائه می‌دهد. این سایت یک نمونه سایت شرکتی حرفه ای تلقی می‌شود. طراحی این سایت بسیار تمیز و بدون شلوغی است. از چند رنگ برای افزودن جلوه بصری استفاده شده و هر عکس از رنگ پس‌زمینه متفاوتی استفاده می‌کند. این ترکیب رنگی به صورت کاملا روانشناسی شده در جای خود قرار گرفته اند. در سرتاسر وبسایت، دکمه‌های فراخوانی را می‌بینید که بازدیدکنندگان را تشویق می‌کند تا با شرکت در تماس باشند. این شرکت مدیریت سرمایه گذاری املاک و مستغلات دارای یک وب سایت زیبا و موثر است. خدمات این شرکت نیز با جزئیات شرح داده شده و از طریق منوی ناوبری کشویی قابل دسترسی است.
نمونه طراحی سایت شرکتی حرفه ای
  • وب سایت Gantry با پس زمینه آبی تیره دارای طراحی زیبا و حرفه ای است. این شرکت در زمینه مسکن فعالیت می‌کند و سایت آن‌ها دارای جزئیات تراکنش‌های گذشته، بیوگرافی کارکنان، اخبار شرکت و موارد دیگر است.
 
نمونه طراحی سایت شرکتی حرفه ای
  • شرکت حقوقی بلژیکی راسین از یک ویدیوی هوایی از بروکسل در صفحه اصلی استفاده می‌کند. این سایت دارای عکس‌های با کیفیت و طراحی تمیز است و در عین حال تمام محتوایی را که از وب سایت یک شرکت حقوقی انتظار دارید را ارائه می‌دهد. این وبسایت از نظر تعداد صفحات زیاد نیست، بنابراین از طریق منوی پیمایش آنچه را که به دنبال آن هستید به راحتی پیدا می‌کنید.
نمونه طراحی سایت شرکتی حرفه ای
  • پابلو فاریاس در زمینه موسیقی به خصوص ساز ویولن فعالیت می‌کند. این وب سایت شرکتی بسیار حرفه ای و منحصر به فرد طراحی شده است. در عین زیبایی به تمام قسمت‌های مهم دسترسی دارید. خدمات این شرکت با جزئیات شرح داده شده و از طریق منوی ناوبری کشویی قابل دسترسی است. جلوه‌های بصری این وب سایت در نگاه اول شمارو مجذوب می‌کند. حس جذابیت و جدید بودن باعث می‌شود مخاطب در سایت ماندگار شود. رنگ بندی منحصر به فرد حس لاکچری بودن را به مخاطب القا کرده و بسیار چشم نواز است.
نمونه طراحی سایت شرکتی حرفه ای
  • شرکت نکسفون در زمینه تلفن‌های سازمانی بر بستر اینترنت و پروتکل ویپ (VoIP) فعالیت دارد. وبسایت این شرکت بسیار ساده و روان طراحی شده تا مخاطب به دور از پیچیدگی‌های اضافی زمینه کاری شرکت را متوجه شده و به راحتی موارد دلخواه خود را پیدا کند.
نمونه طراحی سایت شرکتی حرفه ای
تعرفه طراحی سایت شرکتی

هزینه طراحی سایت شرکتی

قیمت طراحی سایت شرکتی با توجه به نوع قالب، میزان محتوا، انجام کدنویسی یا عدم کدنویسی، سرعت سایت، در دسترس بودن امکانات سایت، پشتیبانی، به روز رسانی، واکنش گرا بودن، زبان سایت، بهینه سازی سایت و انجام طراحی‌های گرافیکی متغیر است.

طراحی سایت به صورت سفارشی به طبع هزینه بالاتری دارد. شما می‌توانید به منظور استعلام دقیق قیمت‌ها به منظور طراحی سایت شرکتی در مشهد با شماره‌های درج شده در مقاله تماس بگیرید.

چرا باید برای طراحی سایت شرکتی در مشهد مشاور مناسب داشته باشیم؟

تیم طراحان آگراد به پشتوانه تجربه چندین ساله می‌تواند شما را در داشتن یک سایت حرفه ای یاری برساند. کارشناسان ما با مشاوره تخصصی، دلایل استفاده از یک طرح را برایتان توضیح داده و پس از شرح جزئیات شما می‌توانید با توجه به زمینه کاری خود بهترین سایت شرکتی را انتخاب کنید.

طراحی یک وبسایت شرکتی چقدر زمان نیاز دارد؟

طراحی سایت‌ حرفه ای نسبت به سایت‌های معمولی زمان بیشتری را می‌طلبد. افزایش زمان اجرا به دلیل برنامه نویسی اختصاصی برای نمایشی منحصر به فرد و حرفه ای است. طراحی سایت شرکتی با قالب‌های آماده بین ۱۰ تا ۲۰ روز ولی طراحی سایت حرفه ای با توجه به امکانات و ویژگی‌های نمایشی متغیر بوده اما نهایتا ۴۰ روز کاری زمان می‌برد.

 
طراحی سایت شرکتی توسط تیم آگراد

به چه دلایلی تیم آگراد بهترین تیم برای طراحی سایت شرکتی مشهد است؟

  1. بهترین صفحه حرفه ای را خواهید داشت
  2. پشتیبانی بی قید و شرط داریم
  3. سایت شما امنیت کامل دارد
  4. از بابت سئوی سایت خود نگرانی نخواهید داشت
  5. استفاده از آخرین متدهای روز دنیا در زمینه طراحی سایت شرکتی
  6. ارائه ایده های جدید با توجه به زمینه کاری شما
  7. افزایش سرعت سایت 

تماس با ما

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید

برای طراحی سایت شرکتی در مشهد به کجا مراجعه کنم؟

کافی است به بولوار معلم، بین معلم ۴۳ و ۵۴، پلاک ۶۴۱ مراجعه نمایید.

شما میتوانید فرم مشاوره رایگان آگراد را پر کنید یا از طریق شماره زیر با همکاران ما به طور مستقیم در ارتباط باشید

۰۵۱۳۸۹۲۷۶۶۵

  • طراحی کاملا اختصاصی
  • آپدیت دائمی سایت و قابلیت توسعه در آینده
  • طراحی واکنشگرا و استاندارد موتورهای جستجوی گوگل
  • پشتیبانی دائمی سایت
  • سرعت فوق العاده و هاست قوی خارجی
  • آموزش اختصاصی پنل مدیریت و سئوی سایت شما
  • بیش از ۱۰ سال تجربه موفق در زمینه طراحی سایت
  • بالاترین میزان رضایتمندی
  • بازگشت تمام وجه شما در صورت عدم رضایت
  • امنیت وبسایت شما
  • چند زبانه بودن و پل فروش جهانی سایت شما
امتیاز دهید
اشتراک گذاری :

مشاوره رایگان و ترسیم بهترین نقشه راه

فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان باتجربهٔ ما با شما تماس بگیرند.

15 درصد تخفیف

اگه امروز سفارش طراحی سایت خودتو ثبت کنی 15 % تخفیف میگیری