طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت با وردپرس

ایده آل ترین، مقرون به صرفه ترین، به روز ترین سایت با وردپرس


وردپرس یک سیستم مدیریت محتواست که به افراد این امکان را می دهد تا هر سایتی با هر شکل و شمایلی که مد نظرشان هست داشته باشند و از آن لذت ببرند.
این سیستم چون دائم در حال بروز رسانی است در نتیجه قدیمی نمی شود و روز به روز امکانات جدید و ویژه ای به آن اضافه می گردد.

ویژگی های طراحی سایت با وردپرس

پنل مدیریت آسان

وردپرس یک پنل مدیریت استاندارد و راحت را برای کاربران در نظر گرفته است تا بتوانند در کمترین زبان و براحتی تغییرات مد نظرشان را در سایت اعمال کنند. شما از طریق این پنل مدیریت به تمام قسمت های سایت خود دسترسی دارید.

 

امنیت بالا

طبق اعلام سایت w3techs ، نزدیک به ۶۰ درصد سایت های جهان با وردپرس طراحی شده اند که این آمار نشان از محبوبیت وردپرس دارد.

هسته وردپرس دائما در حالت بروز رسانی بوده و همین امر باعث شده از نظر امنیت و نفوذ پذیری در بالاترین حالت امنیتی خود در بین سیستم های مشابه قرار بگیرد.

همچنین وردپرس بستری را فراهم کرده که میتوان کلی امکانات امنیتی جانبی به آن اضافه نمود تا خیال کاربر از هر نظر آسوده شود.

 

داشتن بیشترین امکانات با کمترین هزینه

پیشرفت روز به روز سایت های وردپرسی و اضافه شدن کلی افزونه رایگان، باعث شده کاربر امکانات مد نظر خود را با کمترین هزینه دریافت کند و بهترین کارایی را در سایت خود داشته باشد.

 

سایت های برند های معروف با وردپرس

کامل بودن، ایجاد هر نوع امکاناتی در بستر وب، امنیت بالا و بروز رسانی دائمی باعث شده کلی از شرکت ها و برند های معروف سایت خود را با وردپرس طراحی کنند.

در ادامه بخشی از این برند ها و کمپانی ها را مشاهده می کنید.

 

داشتن وبسایت پویا و داینامیک

زمانی که سایت شما با وردپرس طراحی شود می توانید انتظار یک سایت جذاب و پویا را داشته باشید، همچنین میتوانید تمام قسمت های سایت رو ویرایش کرده و به راحتی تغییرات مد نظر خودتان را اعمال کنید.

 

بهینه شده موتور های جستجو

در پنل مدیریت وردپرس با استفاده از یک سری افزونه ها می توان سایت رو برای گوگل و سایر موتور های جستجو بهینه کرد که این امر باعث میشود در صورت تولید محتوای مناسب شما در کمترین زمان در رتبه های بالای گوگل دیده شوید.

 

طراحی واکنشگرا یا ریسپانسیو

واکنشگرا به سایتهایی گفته می شود که در صفحات مختلف نمایشی مانند موبایل، تبلت، و مانیتور چیدمان صفحه را به صورت اتومات تغییر دهد.

در قالب های اختصاصی گروه آگراد که در بستر وردپرس طراحی می شوند این امکان وجود دارد و مدیر سایت می تواند چیدمان را در صفحات مختلف نمایشی سفارشی نماید.

 

قابلیت توسعه در آینده

در سایت های وردپرسی به راحتی می توان هر امکانی را به سایت اضافه نمود و توسعه آن به راحتی و با کمترین هزینه وجود خواهد داشت.

امیدوارم تا اینجا شما را در انتخاب درست کمک کرده باشیم.

ما در گروه طراحان آگراد در تلاشیم تا بهترین خدمات را در سطح جهانی ارائه دهیم.

امتیاز دهید
اشتراک گذاری :