طراحی سایت آموزشی

آموزش عالی با سایت عالی


با پیشرفت روز افزون دنیای دیجیتال و غیر حضوری شدن آموزش ها، تعداد دانش پذیران افزایش چشم گیری داشته است.
با توجه به شرایط کرونا، سرعت آموزش های غیر حضوری روز به روز بیشتر می شود. آموزش آنلاین به دلیل راحتی و غیر حضوری بودن، مقرون به صرفه است به طوریکه میتوان یک دوره آموزشی را با تعداد زیادی دانش پذیر و هزینه کمتر برگزار کرد.

ویژگی های طراحی سایت آموزشی

 

برگزاری کلاس آنلاین

مدیر سایت می تواند به راحتی و در هر زمان کلاس خود را تشکیل دهد و با استفاده از ابزارهای کمک آموزشی در سایت، بالاترین کیفیت را به دانش پذیران ارائه نماید.

این ویژگی به تمام افراد، به ویژه افراد مناطق محروم این امکان را می دهد تا در کلاس حضور پیدا کرده و بیشترین بهره را ببرند.

 

کاهش هزینه ها

زمانی که آموزش به صورت غیر حضوری برگزار شود، هزینه ها به شکل فزاینده ای کاهش میابد. استاد می تواند در هر مکانی که اینترنت دارد کلاس خود را برگزار کند و تعداد زیادی دانش پذیر داشته باشد که این امر در کلاس های حضوری امکان پذیر نیست. دانش پذیر هم به دلیل کاهش هزینه های برگزاری کلاس می تواند با کمترین هزینه در این کلاس ها شرکت کند.

 

فروش جزوات آموزشی

در کنار کلاس آنلاین، این امکان وجود دارد که جزوات آموزشی و کمک آموزشی را به دانش پذیران ارائه و آنها را به فروش رساند. در صورتی که جزوات به صورت دیجیتالی باشد به دلیل کم شدن هزینه ها چاپ و … می تواند حاشیه سود خوبی را به مدیر سایت برساند همچنین برای دانش پذیر هم مقرون به صرفه تر خواهد بود.

 

ارائه اطلاعات

هدف اصلی سایت آموزشی ارائه اطلاعات آموزشی می باشد، ما در گروه آگراد به این هدف واقف بوده و با استفاده از روانشناسی در چیدمان و رنگ بندی، جذاب ترین سایت را برای مشتریان عزیز طراحی خواهیم کرد.

 

آزمون های آنلاین

برگزاری آزمون های آنلاین به منظور تعیین سطح علمی دانش پذیران از ویژگی های مهم سایت های آموزشی می باشد. مسئول کلاس می تواند با امکاناتی که در اختیارش قرار می دهیم هر نوع آزمون آنلاینی رو برگزار نماید.

 

صدور کارنامه

بعد از برگزاری آزمون، مدیر سایت می تواند هر زمان که نتایج آماده شد ان را از طریق پنل مدیریت در اختیار دانش پذیران قرار دهد.

 

انجمن گفتگو

کاربران سایت می تواند در انجمن های گفتگو عضو شده و پیرو هر موضوع آموزشی به تبادل بپردازند. این انجمن ها طوری طراحی می شوند که کاربری راحت و آسان داشته و تمام افراد بتوانند با آن کار نمایند.

 

آموزش به صورت دائمی

در سایت های آموزشی محدودیت زمانی وجود ندارد و اساتید و دانش پذیران میتوانند به صورت ۲۴ ساعته کلاس های خود را برگزار کرده و از تمامی خدمات سایت بهرمند شوند.

 

طراحی اختصاصی

طراحی با توجه به سلیقه کارفرما و تلفیق تجربه تیم ما صورت می گیرد، ما در سایت های آموزشی تمام المان ها و قسمت های سایت رو با توجه به پسند کارفرما سفارشی سازی می کنیم.

سایت طراحی شده داینامیک بوده و تمام قسمت های آن در آینده قابل تغییر خواهد بود.

ما در گروه طراحان آگراد در تلاشیم تا بهترین طراحی را در زمینه های گوناگون از جمله مدارس، آموزشگاه های هنری، ورزشی، فنی حرفه ای و خصوصی را برای شما عزیزان ارائه دهیم.

امتیاز دهید
اشتراک گذاری :