سفارش افزونه وردپرس

چه زمانی نیاز به سفارش افزونه وردپرس داریم؟

شاید هنگام گشت و گذار در اینترنت و مشاهده وبسایت‌های مختلف با یکسری جذابیت‌ها و امکانات خاصی روبه‌رو شده‌اید و تصمیم دارید آن را در سایت خود داشته باشید.

اگر از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می‌کنید بهتون تبریک میگم، چرا که با گشت و گذار در اینترنت و نصب افزونه (پلاگین) مورد نظر احتمالا مشکلات حل شده و اون امکان به سایتتان اضافه خواهد شد.

وردپرس به نحوی طراحی شده است که شما بدون استفاده از برنامه نویسی خاص می‌توانید ویژگی و امکانات مدنظر خود را در آن داشته باشید.

اما اگر افزونه مورد نظرتان پیدا نشد چه ؟ اصلا نگران نباشید هر امکانی در قالب افزونه وردپرس قابل پیدا سازی است که باید توسط یک تیم برنامه نویسی خبره نوشته شود.

معیار سنجش برنامه نویسی بهترین افزونه چیست؟

۱- تداخل و عدم سازگاری با دیگر افزونه‌ها : افزونه باید به نحوی طراحی و برنامه نویسی شود که با دیگر افزونه‌های وردپرس تداخل نداشته و عملکرد سایت را مختل نکند. که این مهم تنها با اصولی نوشتن افزونه ممکن است.

۲- امکان بروز رسانی افزونه در آینده : هر افزونه‌ای که به صورت اختصاصی نوشته می‌شود باید امکان بروزرسانی در آینده را داشته باشد و استانداردهای برنامه نویسی در آن آپدیت گردد.

۳- بررسی سازگاری افزونه با نسخه وردپرس : افزونه باید قابلیت نصب روی نسخه وردپرس شما را داشته باشد و تیم توسعه دهنده موظف است تا مراحل تست را روی آخرین نسخه‌های وردپرس انجام دهد.

۴- پشتیبانی افزونه : یک افزونه حرفه‌ای تا زمانی کارایی دارد که از یک تیم پشتیبانی قوی و سریع برخوردار باشد، تیم توسعه دهنده موظف است تا نواقص احتمالی در روند کار را در کمترین زمان ممکن مرتفع سازد.

فرآیند طراحی افزونه وردپرس

۱- بررسی هدف مشتری از داشتن افزونه : هدف مشتری از داشتن افزونه بررسی شده و در صورت داشتن نواقص با توافق طرفین این هدف کامل تر می‌شود.

۲- تحقیق و بررسی : روال‌های برنامه نویسی توسط گروه آگراد مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد.

۳- اعلام قیمت و زمان : بعد از بررسی‌های نهایی توسط تیم برنامه نویسان، زمان و قیمت پیاده سازی افزونه به مشتری ارائه می‌گردد.

۴- پیاده سازی افزونه : افزونه در زمان مقرر خود برنامه نویسی می‌شود.

۵- رفع نواقص احتمالی : در یک بازه زمانی یک هفته‌ای، نواقص احتمالی افزونه مرتفع می‌گردد.

۶- پشتیبانی و به روز رسانی : افزونه تحت پشتیبانی فنی گروه آگراد بوده و در صورت نیاز به روز رسانی می‌شود.

ویژگی های یک افزونه حرفه‌ای

۱- سرعت در اجرا : افزونه باید به نحوی طراحی شود که با بالاترین سرعت وظیفه خود را انجام دهد.

۲- قابلیت اضافه کردن امکانات جدید : افزونه باید این قابلیت را داشته باشد تا در صورت درخواست کارفرما بتوان امکانات و  ویژگی‌های جدیدی را در آن اضافه کرد.

۳- کاربری آسان : یک افزونه حرفه‌ای به نحوی طراحی می‌شود تا کاربری آن آسان و راحت بوده و با کمترین پیچیدگی بتوان از آن بهره برد.

۴- استفاده از متدهای روز دنیا در زمینه برنامه نویسی پلاگین : تیم برنامه نویسی باید به نحوی مراحل طراحی را اجرا کند که هم رده استانداردهای روز دنیا در زمینه برنامه نویسی و طراحی پلاگین قرار بگیرد.

 

امکان توسعه افزونه در آینده

معمولا بعد از گذشت چند سال کارفرما درخواست ایجاد امکان جدیدی را دارد. با توجه به اصولی انجام شدن مراحل طراحی توسط تیم برنامه نویسان آگراد، این مهم با کمترین هزینه قابل اجرا می‌باشد.

تعرفه پلاگین نویسی

تعرفه طراحی یک پلاگین حرفه‌ای با توجه به امکانات آن سنجیده می‌شود اما معمولا برای سال ۱۴۰۱ بین ۵ تا ۲۰ میلیون هزینه دارد.

نحوه پرداخت هزینه افزونه نویسی

۱- بیعانه اولیه که معمولا ۵۰ درصد هزینه اجرای پروژه می‌باشد.

۲- ۲۵درصد باقیمانده بعد از تحویل اولیه افزونه اخذ می‌شود.

۳- ۲۵درصد بعد از رفع نواقص و تحویل نهایی گرفته خواهد شد.

پشتیبانی افزونه

ما تا یک سال پلاگین مورد نظر را پشتیبانی کرده و نواقص احتمالی را در کمترین زمان مرتفع می‌کنیم.

بعد از یک سال این پشتیبانی با دریافت هزینه جزئی قابل تمدید می‌باشد. این هزینه معمولا بین ۵ تا ۱۰ درصد مبلغ نهایی پروژه خواهد بود.

انجام پروژه‌های افزونه نویسی در ایران

گروه طراحان و برنامه نویسان آگراد با تجربه درخشان در انجام انواع پروژه های افزونه نویسی بدون شک یکی از بهترین ها در سطح ایران است. ما بدون محدودیت هر پروژه افزونه نویسی را پیاده سازی می‌کنیم.

به منظور انجام سفارش می‌توانید با مشاورین ما در تماس باشید.

شماره تماس: ۰۹۱۲۸۰۰۸۱۷۵ مهندس موسوی

خدمات ما در زمینه پلاگین نویسی

تیم آگراد دارای یک تیم قوی و خبره با سابقه درخشان در زمینه افزونه نویسی می‌باشد و ما هر امکانی را می‌توانیم به سایت وردپرسی شما اضافه کنیم و آن را با کمترین هزینه پشتیبانی نماییم.

تماس و مشاوره

اگر امکان ویژه‌ای برای سایت وردپرسی خود در نظر داشته و افزونه مورد نظرتان را پیدا نکرده‌اید پس باید افزونه آن را بسازید.

ما اینجا هستید تا امکان ویژه شما را به بهترین شکا ممکن بسازیم.

تماس با مشاور ارشد ما : ۰۹۱۲۸۰۰۸۱۷۵ مهندس موسوی

همچنین اگر در شهر مشهد هستید می‌توانید به شرکت ما آمده تا جلسه مشاوره را به صورت حضوری برگزار کنیم.

 

آدرس شرکت در شهر مشهد

مشهد، بلوار معلم، بین معلم ۴۳ و ۴۵، پلاک ۶۴۱

امتیاز دهید
اشتراک گذاری :