تعرفه طراحی سایت

تعرفه طراحی سایت ۱۴۰۳

 اهمیت طراحی سایت در مشهد 

امروزه به دلیل ایجاد کسب و کارهای اینترنتی و افزایش شمار مشتریان مجازی اجبارا هر حرفه ای نیاز به وبسایت اختصاصی دارد. با طراحی سایت می‌توانید فروش خود را به مقدار قابل توجهی افزایش دهید. چرا که مشتریان با انتخاب کالا و خدمات از طریق سرچ در گوگل راحت تر می‌توانند خرید کنند. این کار سبب صرفه جویی در وقت و هزینه آن‌ها نیز می‌شود.
 
همچنین استفاده از وبسایت رسمی شرکت یا کسب و کار، شما را یک پله از رقبا جلوتر می‌برد و به نوعی اعتبار شما را بین مشتریان افزایش می‌دهد. این موارد به نوبه خود سبب افزایش سود و رونق اقتصادی شما می‌شود. در واقع طراحی سایت نوعی تبلیغات و بازاریابی به صورت غیر مستقیم است. قیمت طراحی سایت متغیر می‌باشد. این مقاله شما را با عوامل تاثیرگذار در تعرفه طراحی سایت آشنا می‌کند.

 

طراحی سایت در مشهد با قیمت استثنایی و توسط متخصصین آموزش دیده

تعرفه طراحی سایت(معرفی انواع سایت)

انواع سایت به لحاظ طراحی

طراحی سایت توسط تیم آگراد به دسته‌های سایت شرکتی، سایت فروشگاهی، ساید خبری، سایت اختصاصی و سایت آموزشی تقسیم بندی می‌شود. تعرفه طراحی سایت در مشهد با توجه به نوع سایت متفاوت می‌باشد.
  • سایت شرکتی: این سایت به منظور معرفی شرکت یا محصول مورد نظر و خدمات ارائه شده در آن شرکت طراحی می‌شود.
  • سایت فروشگاهی: سایت فروشگاهی به منظور راه اندازی فروشی اینترنتی و آنلاین محصولات طراحی می‌شود.
  • سایت خبری:  انتشار اخبار و تبادل اطلاعات اصلی ترین رسالت سایت خبری می‌باشد.
  • سایت اختصاصی: سایتی با کدنویسی اختصاصی و عدم استفاده از کدهای آماده
  • سایت آموزشی: این نوع سایت هم برای ارائه انواع آموزش به صورت آنلاین طراحی و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آموزش سئو سایت در مشهد توسط تیم آگراد

تعرفه طراحی سایت شرکتی

تعرفه طراحی سایت شرکتی در مشهد

استفاده از طراحی سایت شرکتی در شهرهای بزرگ همچون مشهد به دلیل رقابت تنگاتنگ کاسبان از اهمیت بالایی برخوردار است. هزینه طراحی سایت شرکتی در شهر مشهد از ۵ میلیون تومان تا ۵۰ میلیون تومان بسته به نوع طراحی و امکانات آن متغیر است.

تعرفه طراحی سایت فروشگاهی

تعرفه طراحی سایت فروشگاهی در مشهد

به دلیل افزایش روز افزون استفاده از تلفن همراه برای و فضای مجازی به منظور خرید محصولات راه اندازی طراحی سایت فروشگاهی خصوصا در کلانشهرها از واجبات است. تعرفه طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس در مشهد نیز از ۱۰ میلیون تومان تا ۱۰۰ میلیون تومان می‌باشد.
تعرفه طراحی سایت خبری

تعرفه طراحی سایت خبری در مشهد

تعرفه طراحی سایت خبری در مشهد که با هدف اطلاع رسانی در حوزه‌های مختلف، سرگرمی و آموزش کاربران طراحی می‌شود همانند قیمت طراحی سایت شرکتی بین ۵ میلیون تومان تا ۵۰ میلیون تومان تخمین زده شده است.

تعرفه طراحی سایت حرفه ای

تعرفه سایت حرفه ای در مشهد

طراحی سایت حرفه ای با استفاده از زبان برنامه نویسی به منظور ارتقا و توسعه کسب و کار شما استفاده می‌شود. طراحی سایت به صورت حرفه ای امکان طراحی سفارشی را برای شما عزیزان فراهم می‌سازد.
تعرفه طراحی سایت اختصاصی

تعرفه سایت اختصاصی در مشهد

طراحی سایت اختصاصی عموما با هدف رقابت آنلاین با رقیبان تجاری انجام می‌شود. این طراحی سایت به دلیل استفاده از کدهای اختصاصی از موارد قبلی هزینه بالاتری دارد. 

عوامل موثر در قیمت طراحی سایت مشهد ۱۴۰۳

از جمله عواملی که سبب تغییر در هزینه طراحی سایت می‌شود می‌توان به نوع سایت، تجربه تیم طراحی، میزان محتوا، امکانات و پیچیدگی‌های سایت و سرعت انجام کار بستگی دارد. همانطور که مشاهده کردید تعرفه طراحی سایت در هر نوع سایتی(فروشگاهی، شرکتی و ….) متفاوت می‌باشد. از طرفی هرچه امکانات داخل سایت و پیچیدگی‌های آن بیشتر باشد به طبع تعرفه طراحی سایت را افزایش می‌دهد. زمان تحویل کار نیز یکی از عوامل اصلی در میزان تعرفه طراحی سایت در مشهد می‌باشد. بدین صورت که طراحی سایت اگر با سرعت بالاتری انجام شود به همان میزان تعرفه طراحی سایت افزایش پیدا می‌کند.
تعرفه طراحی سایت با تیم آگراد وب

چطور یک شرکت قابل اعتماد برای طراحی سایت در مشهد انتخاب کنم؟

شما می‌بایست پس از نیازسنجی در مورد کسب و کار خود با در نظر گرفتن بودجه مورد نظر با سرچ در گوگل بهترین تیم طراحی سایت را انتخاب نمایید. شما می‌توانید با اطلاع از سابقه شرکت، مقایسه طراحی‌های انجام شده در تیم‌های طراحی، مشاوره با امور پشتیبانی، استعلام قیمت‌ها  و خدمات پشتیبانی شرکت مربوطه بهترین انتخاب را انجام دهید. همچنین شما باید تخصص تیم طراحی را جویا شوید. این کارها کمک شایانی به شما در خصوص انتخاب بهترین تیم طراحی سایت می‌کند. تیم آگراد با اعمال قیمت مناسب، تعهد کاری، خدمات مناسب از جمله رفع نواقص و به روز رسانی یکی از معتبرترین شرکت‌های طراحی سایت در مشهد می‌باشد.

تلفن تماس جهت ارتباط با پشتیبانی:

طراحی سایت ارزان در مشهد

به منظور طراحی سایت با کیفیت مطابق با نیاز و سلیقه شما و با قیمت مناسب به تیم حرفه ای آگراد مراجعه نمایید. این شرکت با تعرفه مناسب آماده خدمت رسانی به شما همشهریان عزیز می‌باشد. با انتخاب آگراد در هزینه‌های خود صرفه جویی نمایید.

نمونه طراحی سایت شرکتی

نمونه طراحی سایت اختصاصی

نمونه طراحی سایت صنعتی

نمونه طراحی سایت خدماتی

پلن طراحی سایت با آگراد 

 

پایه

برای استعلام قیمت تماس بگیرید

محبوب

اقتصادی

برای استعلام قیمت تماس بگیرید

حرفه ای

برای استعلام قیمت تماس بگیرید

کاملترین

اختصاصی

برای استعلام قیمت تماس بگیرید

آدرس تیم آگراد در مشهد؟

بین معلم ۴۳ و ۴۵، پلاک ۶۴۱

شما میتوانید فرم مشاوره رایگان آگراد را پر کنید یا از طریق شماره زیر با همکاران ما به طور مستقیم در ارتباط باشید

۰۵۱۳۸۹۲۷۶۶۵

  • طراحی کاملا اختصاصی
  • آپدیت دائمی سایت و قابلیت توسعه در آینده
  • طراحی واکنشگرا و استاندارد موتورهای جستجوی گوگل
  • پشتیبانی دائمی سایت
  • سرعت فوق العاده و هاست قوی خارجی
  • آموزش اختصاصی پنل مدیریت و سئوی سایت شما
  • بیش از ۱۰ سال تجربه موفق در زمینه طراحی سایت
  • بالاترین میزان رضایتمندی
  • بازگشت تمام وجه شما در صورت عدم رضایت
  • امنیت وبسایت شما
  • چند زبانه بودن و پل فروش جهانی سایت شما
امتیاز دهید
اشتراک گذاری :