15% تخفیف طراحی سایت

طراحی صفحه اصلی وبسایت

چطور بهترین صفحه اصلی وبسایت را داشته باشم؟

به دلیل افزایش روز افزون فروشگاه‌های اینترنتی در سراسر دنیا، نیاز به طراحی وبسایت اختصاصی بیش از پیش احساس می‌شود. با این کار علاوه بر تبلیغات گسترده، می‌توانید درآمد خود را از این طریق نیز افزایش دهید. طراحی وبسایت برای جذب بیشتر مخاطب نیاز به یادگیری اصول اولیه دارد. چینش صفحه اصلی وبسایت، چینش المان‌ها و تصاویر باید به قدری جذاب طراحی شود تا مخاطب ترغیب شود تا با وبسایت تعامل درست برقرار کند.

بنابراین باید بدانید که اولین قدم برای موفقیت در کسب و کارهای اینترنتی قطعا طراحی یک وبسایت مناسب است. در واقع صفحه اصلی وبسایت مانند جلد کتاب است که هر چه قدر از نظر محتوایی و بصری غنی تر باشد مخاطبان بیشتری را ترغیب می‌کند تا کتاب را باز کنند و محتوای آن را بخوانند. در این مقاله هم هدف ما همین است: راهکارهایی را به شما معرفی کنیم که بهترین صفحه اصلی وبسایت خود را بسازید.

چطور می‌توانم بهترین تاثیر را روی مخاطب داشته باشم؟

برای طراحی ایده آل صفحه اصلی وبسایت لازم است موارد زیر را به کار ببرید.
 
  • مهم ترین مزیت خود را برجسته کنید 

اولین قدم به کار بردن ادعای مجموعه یا سایت خود در صفحه اصلی با عبارت مناسب و در جای درست است. یعنی با طرح یک جمله ساده و یک شعار به یاد ماندنی ، خدمات خود را به گوش مخاطب برسانید. برای درک بهتر می‌توانیم مثال بزنیم که اگر در زمینه تعمیر یخچال مشغول به کار هستید رسالت شما که تعمیر یخچال در محل با بهره گیری از متخصصین دوره دیده، گارانتی مدت دار و قیمت مناسب است باید در صفحه اصلی وبسایت قید شود. با این کار هم تکلیف کاربر را مشخص کرده و هم با جمله ای کوتاه  و شعار گونه هدف خود را به مخاطب معرفی می‌کنید.
برحسته کردن مزیت در صفحه اصلی وبسایت
  • مارکت خود و هدف نهایی را به درستی مشخص کنید

دومین قدم برای طراحی بهترین صفحه اصلی وبسایت، معرفی خدمات و محصولات به گونه ای است که کاربر با این معرفی اجمالی ترغیب به بازدید از صفحات دیگر وبسایت شود. در صفحه اصلی وبسایت به طور خلاصه باید نوع و حوزه فعالیت به طور واضح ذکر شود. در واقع مخاطب در وهله اول با دیدن صفحه اصلی باید پی به هدف نهایی شما از این کسب و کار اینترنتی ببرد. شما می‌توانید به منظور تاثیرگذاری بیشتر بر روی ذهن کاربر و برقراری ارتباط بهتر با وبسایت از یک شعار تبلیغاتی کوتاه استفاده کنید. 
شما می توانید چه نیازی از کاربر را برطرف کنید؟ چقدر در رسیدن به اهداف او می توانید با او همزاد پنداری کرده و نیاز او را نیاز خود بدانید؟!
  • نمایش در موبایل را فراموش نکنید

یکی از بهترین کارها برای دیده شدن بهتر وبسایت، گزینه واکنش گرایی در موبایل است. این بدان معنی است که مخاطب در صورت جستجو با تلفن همراه قادر به دیدن وبسایت شما بدون عیب و نقص هست یا خیر. در نظر داشته باشید طبق آمار بیش از ۶۰ درصد مخاطبان از طریق گوشی در جستجوی نیاز خود در فضای مجازی هستند. بنابراین برای افزایش بازدید سایت بهتر است طراحی واکنش گرایی برای چینش اصلی وبسایت را در اولویت قرار دهید.
نمایش صفحه اصلی سایت در موبایل
  • از قابلیت CTA یا تعامل با مخاطب استفاده کنید

داشتن قابلیت تعامل در هر بخش مهم وبسایت شما، اصلی ترین دریچه نفوذ به قلب مشتریان اصلی شماست! فراموش نکنید برای تعامل بیشتر با مخاطبان خود دکمه‌های طراحی شده و زیبا را در جای مناسب خود قرار دهید.

این دکمه ها شامل موارد زیر هستند:

  • دعوت به یک اقدام خاص مانند تماس
  • دعوت به بیشتر خواندن یک مطلب جالب
  • دعوت به مشاهده محصولات و خدمات
  • دعوت به برقراری تماس با پشتیبانی
  • دعوت به ثبت نام در یک حراجی، دریافت مشاوره، یا یک رویداد خاص
  • به اشتراک گذاشتن مطالب جالب سایت برای دوستان
قابلیت CTA در صفحه اصلی وبسایت
  • مسیری ترسیم کنید که مخاطب با آن همراه شود

ایجاد مسیر روشن با مشخص کردن هدف‌های وبسایت از اصلی ترین مراحل طراحی صفحه اصلی وبسایت است. در واقع طراحی صفحه اصلی وبسایت باید به گونه ای باشد که وقتی مخاطب وارد این صفحه شد دچار سردرگمی نشده و به طور دقیق راهنمایی شود. بنابراین سعی کنید گام‌های بعدی خود را در صفحه اول شرح داده تا کاربر با توجه به نیاز خود انتخاب کند که این وبسایت برای او مفید است یا خیر.

مسیر اصلی سایت می تواند هدف نهایی شما برای خرید، دریافت خدمات، تماس و یا هر چیز دیگری باشد. صفحه اصلی وبسایت خود را مانند تابلوهای راهنما برای رساندن کاربر به ای هدف قرار دهید.

نشاند دادن مسیر در صفحه اصلی وبسایت
  • اگر ادعایی می‌کنید آن را اثبات کنید

توجه داشته باشید زمانی که در صفحه اصلی وبسایت ادعایی را مطرح می‌کنید باید نسبت به آن ادعا احساس مسئولیت کرده و به آن عمل کنید. شما می‌توانید در این زمینه از ایده‌های و همکاران خود نیز استفاده کنید.

طراحی صفحه اصلی وبسایت(اثبات ادعا)
  • از محتوای گرافیکی و اینفوگرافیکی استفاده کنید 

استفاده از پویا نمایی و تصاویر اینفوگرافی در صفحه اصلی وبسایت سبب افزایش قدرت درک مخاطب از موضوع می‌شود. بسط محتوا از طریق تصاویر، شیوه ای خلاقانه برای جذب مخاطب است. شما می‌توانید از کلیپ‌های کوتاه نیز برای رساندن مفاهیم استفاده کنید. این کار برای تبلیغ محصولات و خدمات ناشناخته بسیار موثر است. برای آشنایی با روانشناسی رنگ در طراحی سایت این مطلب را از دست ندهید.

 

طراحی اینفوگرافیی در صفحه اصلی وبسایت
  • حتما راه‌های ارتباطی خود را قرار دهید

در صفحه اصلی وبسایت پس از معرفی خدمات و یا محصولات برای ارتباط با پشتیبانی، خرید و کسب اطلاعات بیشتر باید با درج شماره تماس پل ارتباطی بین خود و مخاطب ایجاد کنید تا بتواند در صورت نیاز به راحتی با شما ارتباط برقرار کند. شماره تماسی که در صفحه اصلی وبسایت به عنوان راه ارتباطی بین شما و مخاطب ذکر می‌شود باید همواره روشن و در دسترس باشد.

درج شماره تماس در صفحه اصلی وبسایت
  • شبکه‌های اجتماعی را فراموش نکنید!

پس از گذاشتن شماره تماس‌ها، حال نوبت به گذاشتن لینک صفحات مجازی شما می‌رسد. بهتر است با عضویت در چند شبکه اجتماعی به منظور تعامل بهتر و سریعتر با مخاطب، پاسخگوی نیازهای مشتریان در فضای مجازی باشید. اینستاگرام، ایتا، تلگرام و واتساپ نمونه‌های رایج این شبکه‌های اجتماعی هستند.
قرار دادن شبکه اجتماعی در صفحه اصلی وبسایت
  • خدمات خود را در قالب منویی جذاب به مشتری ارائه کنید

 

برای اینکه کاربر در نگاه اول پی به خدمات و یا محصولات شما ببرد حتما لیستی کامل و جذاب تهیه کرده تا مشتری تا پس از نیازسنجی و دیدن محصولات یا خدمات شما ترغیب به خرید کردن از وبسایت شما شود. محتوای لیست باید ساده و بدون پیچیدگی باشد. لازم به ذکر است خدمات درج شده باید کاملا واقعی باشند.

لیست خدمات در صفحه اصلی وبسایت
  • سئوی صفحه اصلی را فراموش نکنید

باید به جرات بگوییم یکی از آسان ترین و بی هزینه ترین راه های دیده شدن صفحه اصلی وبسایت شما SEO (سئو) است. بهینه کردن صفحه اصلی وبسایت شما برای موتورهای جستجوی گوگل مانند کمک گرفتن از یک دوست است که بدون کوچک ترین منتی دست شما را گرفته و به شما کمک می‌کند. 

بررسی هدینگ‌های مناسب، رعایت قوانین استفاده از تایتل و متا گذاری صفحه اصلی وبسایت، مشخص کردن نقشه اصلی وبسایت، قابلیت بازدید صفحه اصلی برای ربات های جستجوگر گوگل، استفاده از تگ‌های استاندارد روی صفحات اصلی، به حداقل رساندن حجم بارگذاری صفحه اصلی و نداشتن خطاهای تکنیکالی از اولین اقدام‌های شما برای داشتن یک صفحه گوگل دوست است. به منظور آشنایی با شیوه سئو سایت مقاله سئو سایت در مشهد را مطالعه نمایید.

سئو صفحه اصلی وبسایت فراموش نشود
  • مخاطب را با پیشنهادات هیجان انگیز درگیر کنید

مخاطب باید از پیشنهادات هیجان انگیز شما هیجان زده شود! پیشنهاد تخفیف بدهید، دوره‌های رایگان پیشنهاد کنید، اگر قابلیتی دارید یا خدمات منحصر به فردی که می‌تواند مخاطبان را جذب کند گوشه ای از آن را به رایگان در معرض دید عموم بگذارید. این طور بهتر دیده می‌شوید، مخاطب به شما بیشتر اعتماد می‌کند و مسیر برای فروش و هدف نهایی شما هموارتر می‌شود.

پیشنهادات هیجان انگیز در صفحه اصلی وبسایت
  • و در آخر به مخاطبتان اطمینان خاطر دهید که هدف شما فقط رضایت اوست

وقتی کاربر وارد صفحه اصلی وبسایت شما می‌شود باید با طراحی منحصر به فرد و نگارش قوی، حس خوبی نسبت به سایت شما پیدا کرده و بتواند به راحتی اعتماد کند. او با مراجعه به صفحه اصلی وبسایت باید متوجه شود که تنها هدف شما فروش نبوده و خواهان رضایتمندی کاربران نیز هستید.
رضایت مشتری به عنوان هدف اصلی در صفحه اصلی وبسایت نشان داده شود
  • جمع بندی

با به کارگیری موارد ذکر شده قطعا موفق به طراحی صفحه اصلی وبسایت به صورت ایده آل می‌شوید. طوری که کاربر بتواند پس از مشاهده این صفحه، با ایجاد حس اعتماد در او، نسبت به خرید و سفارش محصول یا خدمات شما اقدام کند. برای تعامل هر چه بهتر مخاطب با وبسایت شما بهتر است این موارد را به کار گرفته تا صفحه اصلی وبسایتتان شیوا، هدفمند و قابل اعتماد به نظر برسد. بدیهی است هر چه مشتری با وبسایت شما احساس راحتی بیشتری کند سفارش محصول یا استفاده از خدمات ذکر شده در صفحه اصلی وبسایت، بیشتر و به طبع درآمدتان افزایش پیدا می‌کند.

طراحی سایت در مشهد با قیمت مناسب توسط تیم آگراد با ۱۰ سال تجربه

  • خدمات طراحی سایت در مشهد با آگراد تیم

 تیم آگراد با بیش از ۱۰ سال تجربه یکی از بهترین طراحان سایت در مشهد است. این مجموعه با بهره گیری از متخصصین دوره دیده با سرعت بالا بهترین وبسایت را برای شما طراحی می‌کند. لازم به ذکر است طراحی سایت توسط آگراد با هزینه کم و به صورت سفارشی نیز انجام می‌شود.

تماس با ما

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید

آدرس تیم آگراد در مشهد؟

بین معلم ۴۳ و ۴۵ پلاک ۶۴۱

شما میتوانید فرم مشاوره رایگان آگراد را پر کنید یا از طریق شماره زیر با همکاران ما به طور مستقیم در ارتباط باشید

۰۵۱۳۸۹۲۷۶۶۵

  • طراحی کاملا اختصاصی
  • آپدیت دائمی سایت و قابلیت توسعه در آینده
  • طراحی واکنشگرا و استاندارد موتورهای جستجوی گوگل
  • پشتیبانی دائمی سایت
  • سرعت فوق العاده و هاست قوی خارجی
  • آموزش اختصاصی پنل مدیریت و سئوی سایت شما
  • بیش از ۱۰ سال تجربه موفق در زمینه طراحی سایت
  • بالاترین میزان رضایتمندی
  • بازگشت تمام وجه شما در صورت عدم رضایت
  • امنیت وبسایت شما
  • چند زبانه بودن و پل فروش جهانی سایت شما
امتیاز دهید
اشتراک گذاری :

مشاوره رایگان و ترسیم بهترین نقشه راه

فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان باتجربهٔ ما با شما تماس بگیرند.

15 درصد تخفیف

اگه امروز سفارش طراحی سایت خودتو ثبت کنی 15 % تخفیف میگیری