15% تخفیف طراحی سایت

اصول طراحی سایت صنعتی

طراحی سایت کارخانه

در مقابل افزایش کسب و کارهای اینترنتی نیاز به طراحی سایت بیشتر از قبل احساس می‌شود. طراحی وبسایت شخصی سبب تبلیغات گسترده به منظور معرفی محصول یا خدمات و سود بیشتر می‌شود. افرادی که صاحب کارخانه جات هستند نیز با طراحی سایت صنعتی می‌توانند کسب و کار خود را رونق بخشیده و به این نحو […]

محتوای جدول

در مقابل افزایش کسب و کارهای اینترنتی نیاز به طراحی سایت بیشتر از قبل احساس می‌شود. طراحی وبسایت شخصی سبب تبلیغات گسترده به منظور معرفی محصول یا خدمات و سود بیشتر می‌شود. افرادی که صاحب کارخانه جات هستند نیز با طراحی سایت صنعتی می‌توانند کسب و کار خود را رونق بخشیده و به این نحو تولیدات خود را به مردم معرفی کنند. محصولات فولادی و آهنی و پتروشیمی در دسته سایت صنعتی قرار دارند. در ادامه شما را با امکانات سایت صنعتی یا کارخانه ای آشنا می‌کنیم.

اهمیت طراحی سایت صنعتی

افزایش رقابت در بازارهای داخلی و خارجی در خصوص تولید محصولات صنعتی منجر به افزایش علاقه دارندگان کارگاه‌های صنعتی و کارخانه جات به طراحی سایت کارخانه شده است. با طراحی سایت صنعتی می‌توانید گوی سبقت را از رقبای خود ربوده و درآمدتان را به مقدار قابل توجهی افزایش دهید. از طرفی این کار سبب مدیریت بهتر در بخش تولید، فروش محصولات و شعبات مختلف می‌شود. طراحی سایت کارخانه ای ارتباط بین شما و مشتری را نیز عمیق تر کرده و سبب جلب اعتماد مشتری نیز می‌شود.

مهمترین خصوصیات وبسایت کارخانه ای

هر سایتی طراحی مخصوصی دارد. به عنوان مثال طراحی سایت فروشگاهی با طراحی سایت صنعتی تفاوت‌هایی با هم دارند. در این بخش به معرفی قسمت‌هایی که باید در طراحی سایت کارخانجات لحاظ شود می‌پردازیم.

طراحی صفحه اصلی روانشناسانه

برند شما اعتبار شماست، طراحی سایت کارخانه با توجه به نوع زمینه کاری هر کارگاه یا کارخانه انجام می‌گیرد. رنگ بندی، چیدمان، استفاده از المان‌ها تماما روانشناسی شده و طبق اصول طراحی صورت می‌پذیرد. همین امر می‌تواند برند شما را به یک برند شاخص تبدیل کند. برای آشنایی بیشتر با روانشناسی رنگ در طراحی سایت این مقاله را مطالعه نمایید.

طراحی سایت صنعتی(صفحه اصلی روانشناسانه)

طراحی صفحات استاندارد

هر کارخانه با توجه به زمینه کاری خود می‌تواند صفحات محصولات، خدمات، نمایندگی‌ها، مقالات، افتخارات، رزومه، چارت سازمانی، ارتباط با مشتری و درباره ما باشد که طراحی اولیه تمام این صفحات سفارشی سازی شده و با توجه به نیاز مشتری و تجربه تیمی ما صورت می‌گیرد. طراحی سایت صنعتی گامی بزرگ در پیشبرد اهداف بلند مدت صاحبین کارخانه است.

طراحی سایت صنعتی(طراحی صفحات استاندارد)

وجود محصولات دسته بندی شده

امکان دسته بندی محصولات و ایجاد محصول جدید بدون محدودیت در پنل مدیریت طراحی سایت کارخانه دیده شده است. شما می‌توانید روی هر محصول ویژگی‌هایی را مشخص کنید و محصولی را به محصولات دیگر مرتبط نمایید. 

طراحی سایت صنعتی(محصولات دسته بندی شده)

سئو فرندلی بودن سایت

در ساختار قالب و برنامه نویسی طراحی سایت صنعتی تمام استانداردهای گوگل رعایت شده که باعث می‌شود سایت در سریعترین زمان طبق محتوا تولیدی در گوگل دیده شود. برای آشنایی با نحوه سئو سایت مقاله سئو سایت در مشهد را مطالعه نمایید.

طزاحی سایت صنعتی(سئو فرندلی بودن سایت)

چند زبانه بودن سایت

با توجه به صادرات محصول به خارج از کشور، طراحی سایت صنعتی باید به نحوی صورت گیرد که بتوان در آینده آن‌ها را دو یا چند زبانه نمود. هنگام چند زبانه شدن این نوع سایت‌ها پنل مدیریت آن‌ها نیز چند سطحی است. شما می‌توانید غیر از زبان فارسی از زبان انگلیسی و عربی برای به عنوان دو زبان اصلی خصوصا در کشورهای همسایه کنید.

طراحی سایت صنعتی(چند زبانه بودن سایت)

امکان بروز رسانی در آینده

دنیای IT  و برنامه نویسی دائما در حال پیشرفت است. از این رو سایت‌ها دائما قدیمی می‎‌شوند. ما در تیم آگراد این مشکل را مرتفع کردیم. به طوریکه تمامی سایت‌های طراحی شده در تیم ما قابلیت به روز رسانی دائمی داشته و دغدغه کارفرما از قدیمی شدن سایت را برطرف می‌کند. ما در گروه طراحان آگراد در تلاشیم تا با طراحی سایت کارخانه با امکانات کامل صنعتی را برای شما عزیزان طراحی کنیم، این اطمینان را می‌دهیم تا حس زیبایی و اعتبار را به کاربران القا کنیم.

طراحی سایت صنعتی(به رزو رسانی در آینده)

ویرایش زنده صفحات سایت

پنل مدیریت سایت‌های صنعتی و کارخانجات دارای حالت ویرایشگر زنده بوده و این امکان را به کاربران می‌دهد تا در کمترین زمان سایت خود را ویرایش نمایند. ویرایشگر در طراحی سایت کارخانه پیچیدگی نداشته و مدیر سایت با حداقل مهارت به راحتی می‌تواند سایت را ویرایش کند.

طراحی سایت صنعتی(ویرایش زنده سایت)

موجود بودن صفحات استخدام و همکاری

در این قسمت فرم‌های مورد نیاز برای استخدام و همکاری تعبیه شده است و مدیر سایت می‌تواند با توجه به نیاز خود از آن‌ها استفاده کند. در این بخش باید به‌طورکامل در مورد سمت، سوابق کاری، مدرک مورد نیاز، ساعات کاری و حقوق در نظر گرفته شده توضیح داده شود.

طراحی سایت صنعتی(صفحات استخدام)

صفحه معرفی خدمات کارخانه و لیست نمایندگی‌ها

در این بخش پس از معرفی کسب و کار خود و هدف از تولید این محصولات باید به شرح خدمات پرداخته و در صورت داشتن شعب متعدد در سطح استان یا شهرهای دیگر آن‌ها را به طور کامل با ذکر نشانی و شماره تماس به مخاطب معرفی کنید. در نظر داشته باشید برای راحتی بیشتر مشتری می‌توانید نقشه نمایندگی‌ها را هم در این بخش قرار دهید.
طراحی سایت صنعتی(معرفی کارخانه)

ارتباط با مشتری و پشتیبانی آنلاین

شما می‌توانید در طراحی سایت صنعتی با طراحی فرم‌های پشتیبانی و چت آنلاین با مشتریان در ارتباط باشید و بهترین پشتیبانی را در خور کارگاه یا کارخانه ارائه نمایید.

طراحی سایت صنعتی(ارتباط با مشتری)

صفحات اطلاعات تماس و آدرس

در طراحی سایت کارخانه باید صفحه ای مجزا که شامل آدرس کارخانه، آدرس شعب و شماره تماس‌ها طراحی شود.

طراحی سایت صنعتی(اطلاعات تماس و آدرس)

صفحات اختصاصی گواهینامه‌ها و استانداردها

این صفحه نیز باید در اختیار مشتری قرار بگیرد تا بتواند به محصولات شما اعتماد بیشتری کند. این کار مخاطب را ترغیب به خرید از سایت شما می‌کند. بنابراین در صورت اخذ گواهینامه بین المللی و یا استاندارهای جهانی حتما در طراحی سایت صنعتی صفحه ای مجزا به این افتخارات اختصاص دهید.

اهمیت طراحی صنعتی در ریسپانسیو

طبق آمار به دست آمده بیش از ۵۰ درصد آمار سایت‌ها از طریق موبایل صورت می‌گیرد. از این رو نمایش سایت باید به گونه ای باشد که مطالب بدون هیچ مشکلی در موبایل نمایش داده شود. بنابراین طراحی سایت صنعتی باید به حالت واکنش گرا و یا ریسپانسیو صورت گیرد تا شاهد ریزش مشتری نباشیم. این ویژگی سبب می‌شود مخاطب بدون نیاز به پیمایش به سمت چپ و راست از مطالب سایت دیدن کند.

مزایای طراحی سایت صنعتی

  • ارائه خدمات بدون محدودیت زمانی و مکانی
  • تعامل بیشتر با مشتری
  • دسترسی آسان به خدمات و راه‌های ارتباطی
  • تبلیغ غیر مستقیم و دائمی محصولات با هزینه کم
  • صرفه جویی در وقت و هزینه مشتری با امکان سفارش آنلاین
  • امکان آشنایی با کل محصولات بخش صنعتی در چند دقیقه
  • مشاهده نمونه کارها بدون نیاز به مراجعه حضوری و ارائه کاتالوگ به مشتری
  • افزایش فروش با قرار گرفتن در رتبه‌های برتر گوگل
  • استفاده از نظرات کاربران برای تولید محصولات با کیفیت تر و کاربردی تر
طراحی سایت صنعتی توسط تیم آگراد

طراحی انواع سایت صنعتی در مشهد با تیم طراحی سایت آگراد مشهد

طراحی سایت در مشهد توسط تیم آگراد با بهره گیری از تخصص کارشناسان خبره و ارائه خدمات با هزینه کم. تیم آگراد با بیش از ۱۰ سال تجربه یکی از بهترین طراحان سایت در شهر مشهد است. تامین امنیت، پشتیبانی و به روز رسانی و امکان طراحی سایت به صورت سفارشی از دیگر مزایای گروه طراحی تیم آگراد است.

تماس با ما

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید

آدرس تیم آگراد؟

بین معلم ۴۳ و ۴۵، پلاک ۶۴۱

شما میتوانید فرم مشاوره رایگان آگراد را پر کنید یا از طریق شماره زیر با همکاران ما به طور مستقیم در ارتباط باشید

۰۵۱۳۸۹۲۷۶۶۵

  • طراحی کاملا اختصاصی
  • آپدیت دائمی سایت و قابلیت توسعه در آینده
  • طراحی واکنشگرا و استاندارد موتورهای جستجوی گوگل
  • پشتیبانی دائمی سایت
  • سرعت فوق العاده و هاست قوی خارجی
  • آموزش اختصاصی پنل مدیریت و سئوی سایت شما
  • بیش از ۱۰ سال تجربه موفق در زمینه طراحی سایت
  • بالاترین میزان رضایتمندی
  • بازگشت تمام وجه شما در صورت عدم رضایت
  • امنیت وبسایت شما
  • چند زبانه بودن و پل فروش جهانی سایت شما
امتیاز دهید
اشتراک گذاری :

مشاوره رایگان و ترسیم بهترین نقشه راه

فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان باتجربهٔ ما با شما تماس بگیرند.

15 درصد تخفیف

اگه امروز سفارش طراحی سایت خودتو ثبت کنی 15 % تخفیف میگیری