طراحی سایت کارخانه

برند شما باید در گوگل دیده شود !

اگر به دنبال اعتبار کارگاه یا کارخانه خود هستید باید یک سایت شیک و زیبا داشته باشید.

 مشتری در تجربه ورود به سایت شما باید خلاقیت در طراحی  را حس کند و برند شما در ذهنش ثبت گردد، این موفقیت در القای حس خوب تنها با داشتن یک سایت صنعتی-تولیدی حرفه ای امکان پذیر خواهد بود.

 

چندی از امکانات و ویژگی های یک سایت کارخانجات

 

روانشناسی در طراحی

برند شما اعتبار شماست، طراحی اختصاصی و بی همتا با توجه به نوع زمینه کاری هر کارگاه یا کارخانه انجام می گیرد. رنگ بندی، چیدمان، استفاده از المان ها تماما روانشناسی شده و طبق اصول طراحی صورت می پذیرد. همین امر می تواند برند شما را به یک برند شاخص تبدیل نماید.

 

طراحی صفحات استاندارد

هر کارخانه با توجه به زمینه کاری خود می تواند شامل صفحات محصولات، خدمات، نمایندگی ها ، مقالات ، افتخارات، رزومه، چارت سازمانی، ارتباط با مشتری و درباره ما باشد که طراحی اولیه تمام این صفحات سفارشی سازی شده و با توجه به پسند مشتری و تجربه تیمی ما صورت می گیرد.

 

سئو فرندلی

در ساختار قالب و برنامه نویسی سایت تمام استانداردهای گوگل رعایت شده که باعث می شود سایت در سریعترین زمان طبق محتوا تولیدی در گوگل دیده شود.

 

دسته بندی محصولات

امکان دسته بندی محصولات و ایجاد محصول جدید بدون محدودیت در پنل مدیریت دیده شده است، شما می توانید روی هر محصول ویژگی هایی را مشخص کنید و محصولی را به محصولات دیگر مرتبط نمایید.

 

پشتیبانی مشتریان

شما میتوانید با استفاده از فرم های پشتیبانی و چت آنلاین با مشتریان در ارتباط باشید و بهترین پشتیبانی را در خور کارگاه یا کارخانه ارائه نمایید.

 

قابلیت چند زبانه

با توجه به صادرات محصول به خارج از کشور، سایت های کارخانجات به نحوی طراحی شده اند که بتوان در آینده آنها را دو یا چند زبانه نمود. هنگام چند زبانه شدن این نوع سایت ها پنل مدیریت آنها نیز چند سطحی خواهد شد.

 

صفحه استخدام و همکاری

در این فرم قسمت های مورد نیاز برای استخدام و همکاری تعبیه شده است و مدیر سایت می تواند با توجه به نیاز خود از آنها استفاده کند.

 

ویرایشگر زنده صفحات

پنل مدیریت سایت های صنعتی و کارخانجات دارای حالت ویرایشگر زنده بوده و این امکان را به کاربران می دهد تا در کمترین زمان سایت خود را ویرایش نمایند. این ویرایشگر پیچیدگی نداشته و مدیر سایت با حداقل مهارت به راحتی می تواند سایت را ویرایش کند.

 

سرعت و امنیت

سرعت بارگذاری اطلاعات و امنیت آنها یکی از بخش هایی است که تیم ما در طراحی سایت های صنعتی به  آن نگاه ویژه ای دارد. استفاده از سرور مناسب و بهینه کردن محتوا عواملی هست که در سرعت سایت تاثیرگذار می باشد. استفاده از ورود دو مرحله گوگل نیز امنیت پنل مدیریت را به بالاترین سطح خود می رساند.

 

امکان به روز رسانی

دنیای IT  و برنامه نویسی دائما در حال پیشرفت می باشد از این رو سایت ها دائما قدیمی می شوند، ما در تیم آگراد این مشکل را مرتفع کردیم به طوریکه تمامی سایت های طراحی شده در تیم ما قابلیت به روز رسانی دائمی را خواهند داشت و دغدغه کارفرما از قدیمی شدن سایت برطرف خواهد شد.

ما در گروه طراحان آگراد در تلاشیم تا یک سایت با امکانات کامل صنعتی را برای شما عزیزان طراحی کنیم، این اطمینان را می دهیم تا حس زیبایی و اعتبار را به کاربران القا کنیم.

امتیاز دهید
اشتراک گذاری :