طراحی سایت شرکتی

برند شما باید با یک جستجو در گوگل دیده شود !

گسترش فضای اینترنت باعث شده کاربر زمانی که با یک شرکت یا برندی آشنا می شود برای کسب اطلاعات بیشتر آن را در اینترنت جستجو کند.
تیم آگراد با تجربه چندین ساله در طراحی بهترین سایت های شرکتی داخلی و خارجی توانسته در زمینه های مختلف سلیقه کاربر را تشخیص داده و با استفاده از روانشناسی رفتار مشتری بهترین طراحی را برای مشاغل مختلف به ارمغان بیاورد.

ویترین عالی، نیازمند سایت شرکتی عالی

داشتن سایت شرکتی باعث میشه شما در بستر وب یک شرکتی داشته باشید تا افراد زمانی که برند شما را جستجو می کند بتوانند شما را دیده با محصول و زمینه کاری شما آشنا شوند و در نتیجه ارتباطی دو سویه شکل بگیرد.

 

کاربر در تجربه اول وقتی وارد سایت شما می شود باید خلاقیت در طراحی به شکلی باشد که برند شما در ذهنش ثبت گردد، این موفقیت در القای حس خوب تنها با داشتن یک سایت شرکتی حرفه ای امکان پذیر خواهد بود. خوشحال و خرسندیم که میتوانیم یک سایت شیک با استانداردهای روز جهان را برای شما عزیزان طراحی کنیم.

 

چندی از امکانات و ویژگی های یک سایت شرکتی حرفه ای:

طراحی واکنشگرا (ریسپانسیو)

تطبیق چیدمان صفحه نمایش با هر ابعادی از جمله مواردی هست که تیم آگراد در طراحی سایت شرکتی رعایت میکند. شما می توانید سایت خود را در مانیتور، تبلت، موبایل و حتی ساعت مچی هوشمند خود مشاهده کنید.

سئو فرندلی

ساختار قالب و برنامه نویسی سایت طوری انجام شده که برای موتورهای جستجو محبوب باشد. همچنین هنگام بارگذاری محتوا، تمامی المان ها بهینه شده و بعد در داخل سایت قرار می گیرند.

طراحی زیبا و اختصاصی

تمام صفحات سایت با توجه به سلیقه مشتری اختصاصی شده تا بتواند بیشترین بازخورد را در هنگام مشاهده کاربر داشته باشد. صفحات سایت شرکتی می تواند شامل درباره ما، تماس باما، محصولات، مشتریان ما، خدمات، اخبار و مقالات بوده و جدا طراحی شود.

امنیت سایت

استفاده از پروتکل های امنیتی و به روز نگه داشتن سیستم، از جمله خدماتی است که تیم تخصصی آگراد برای سایت های شرکتی ارائه میدهد که این امر باعث دلگرمی و آسوده خاطر هر چه بیشتر مشتریان عزیزمان خواهد شد.

خدمات اختصاصی آگراد

بر این عقیده ایم که سایت هایی که توسط گروه آگراد طراحی می شود باید وجه تمایزی از دیگر سایت های شرکتی داشته باشند، از اینرو علاوه بر ارائه خدمات اصلی، امکانات اختصاصی بر شما عزیزان در نظر گرفته شده که نرخ رشد و بهره وری سایت شما را افزایش می دهد.

ارائه چندین فونت فارسی و انگلیسی

ما در پنل مدیریت تمام سایت های شرکتی از بیش از ۱۲ فونت فارسی و بیش از ۹۰۰ فونت لاتین با لایسنس قانونی استفاده می کنیم، که کاربر براحتی میتواند فونت محبوب خود را انتخاب نماید.

پخش کننده ویژه موزیک و ویدیو

محتوای تصویری( ویدیو) و صوتی از اهمیت بالایی در سایت های شرکتی برخوردار است، تیم ما این امکان را فراهم کرده تا مدیر سایت براحتی بتواند محتوای تصویری و صوتی خود را به سادگی در سایت خود بارگذاری نماید.

نمایش متفاوت گالری تصاویر

بیش از ۲۸ نوع نمایشی برای قسمت گالری در سایت های شرکتی ایجاد شده است که مدیر سایت با توجه به سلیقه خود می تواند تصاویر خود را در ۲۸ استایل متفاوت اختصاصی کنید و به کاربر نمایش دهید.

ویرایشگر زنده صفحات

پنل مدیریت سایت های شرکتی دارای حالت ویرایشگر زنده بوده و این امکان را به کاربران می دهد تا در کمترین زمان سایت خود را ویرایش نمایند.

درخواست های پایین سرور

سایت های طراحی شده در تیم ما، کاملا از نظر سرعت و درخواست سرور بهینه شده و این امکان را به کاربر میدهد تا حداقل هزینه را برای سرور داشته باشد.

انیمیشن برای همه المان ها

این امکان در سایت شرکتی وجود دارد که مدیر سایت بتواند به هر المانی انیمیشن دلخواه خود را بدهد و این امر باعث پویایی و جذابیت هر چه بیشتر سایت شما خواهد شد.

امتیاز دهید
اشتراک گذاری :